Tankerkomerc na Upravnom sudu

Sud odbio pravo na koncesiju

Foto: 'Zeljko Mrsic/PIXSELL'
'27.05.2010., Zadar - Zgrada Tankerkomerca u Zadru Photo: Zeljko Mrsic/PIXSELL'
Foto: Željko Mršić/PIXELL
tankerkomerc
31.05.2016.
u 12:01
Tankerkomerc je tražio da mu se pravo korištenja konvertira u pravo na koncesiju u Marini, a sad se može žaliti na odluku suda
Pogledaj originalni članak

Upravni sud u Splitu odbio je zahtjev Tankerkomerca za konverziju prava korištenja u pravo na koncesiju u Marini Zadar. Tako je ta zadarska tvrtka izgubila još jedan spor protiv države oko marine u središtu Zadra na koju polaže pravo. Presuda Upravnog suda doduše nepravomoćna je jer Tankerkomerc ima pravo žalbe na nju Visokom upravom sudu.

Već je prije Tankerkomerc izgubio spor na Trgovačkom sudu koji je presudio da Marinu mora vratiti državi jer je riječ o pomorskom dobru koje je opće dobro od interesa Republike Hrvatske koja onda njime i upravlja i za njega odgovara.

Pet ponuda

A spor Tankerkomerca i države, odnosno resornog Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture datira još od 2014. godine kad je raspisan natječaj za koncesiju za Marinu Zadar, a koji je zatim blokiran zbog tužbe Tankerkomerca.

Na natječaj je stiglo pet pravovaljanih ponuda, i to konzorcija hrvatskih tvrtki Belle Adria i Porto Jadera 1177, ACI-ja, Marine Sigmun i Olive Islanda, turske Dogus grupe te Tankerkomerca koji se žalio da je natječaj protuzakonit.

Natječaj je raspisan za 30-godišnju koncesiju na pomorskom dobru u svrhu korištenja luke posebne namjene – luke nautičkog turizma, no odluku koncesionaru Povjerenstvo Ministarstva, pomorstva, prometa i infrastrukture nikad nije donijelo zbog Tankerkomercovih tužbi.

U Ministarstvu kažu da je Upravni sud u Splitu 10. svibnja 2016. donio presudu kojom je odbijen tužbeni zahtjev Tankerkomerca kao neosnovan, no napominju da je protiv te presude dopuštena žalba Visokom upravnom sudu Republike Hrvatske, i to u roku od 15 dana od dana primitka presude, a žalba odgađa izvršenje pobijane presude.

– Ministarstvo, u ovom trenutku, nema saznanja je li Tankerkomerc podnio žalbu, stoga se ni ne može očitovati vezano uz daljnje postupanje u ovome predmetu, odnosno vezano uz raspisivanje novoga natječaja za koncesiju – kazali su nam u Ministarstvu. Kako doznajemo, još uvijek nije donesena odluka što će biti s već pristiglim ponudama za Marinu Zadar s natječaja iz 2014. i hoće li se, ako Tankerkomerc izgubi i na Visokom upravnom sudu, koncesionar birati među njima ili će se ići na novi natječaj.

Neokončani sporovi

U Tankerkomercu pak napominju da je presuda Upravnog suda nepravomoćna, da na nju imaju pravo žalbe, ali i da postoje još neki neokončani pravni sporovi koje su pokrenuli oko Marine Zadar.

– Još uvijek nije riješen naš zahtjev vezan za ponavljanje postupka izvlaštenja na pomorskom dobru i oko povrata ulaganja. U Zakonu o koncesijama navodi se da sve što nije pravno regulirano ne može ići u koncesiju tako da Marina Zadar nije smjela ići u koncesiju ni prije dvije godine – kaže izvršni direktor Tankerkomerca Roberto Motušić. Tankerkomerc je Marinu Zadar izgradio 1986. i ta marina u samom središtu Zadra bila je prva komercijalna marina izgrađena na Jadranskoj obali u bivšoj Jugoslaviji.

>> "Nema čekanja, neka prodaju nekretnine ili krećemo u štrajk"

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.