Pivo

Supersjeme ječma za dulje svježe pivo i raskošnu pjenu

Foto: ''
Supersjeme ječma za dulje svježe pivo i raskošnu pjenu
07.04.2011.
u 12:30
Nova sorta ječma prije deset godina uopće nije postojala, a u 2011. očekuje se urod od 200.000 tona
Pogledaj originalni članak

Nakon što je prekjučer započeo agresivnu globalnu kampanju repozicioniranja svoga najpoznatijeg istoimenog pivskog brenda na više od 140 tržišta, Carlsberg je u Kopenhagenu predstavio i najnoviju inovaciju proizašlu iz laboratorija kompanije, s kojom će, tvrdi se, krenuti nova revolucija u pivarskoj industriji.

Riječ je, naime, o novoj vrsti pivarskog ječma pod nazivom Null-LOX koji će pivu jamčiti dulju svježinu i bolju pjenu. Zrno je, kažu, stvoreno prema načelima "oca" genetike Gregora Mendela i nije genetski modificiran organizam (GMO). No, ima iznimno dobru otpornost na bolesti i zahtijeva manje pesticida, što znači da će novoj vrsti ječma trebati i manje topline za optimalan slad, čime će se postići i ušteda energije.

Jean-Yves Malpote, voditelj grupe za istraživanje i razvoj Carlsberga, kaže kako je ostvaren znatan napredak. Nova sorta prije deset godina uopće nije postojala. Tada je u svojoj je ruci, priča Malpote, držao svega deset sjemenki NulL-LOX-a, a u ovoj godini, zahvaljujući desetak varijanti Null-LOX-a prilagođenih različitim klimatskim uvjetima, Carlsberg s njiva u Danskoj, Švedskoj, Finskoj, Poljskoj, Mađarskoj, Srbiji, Francuskoj, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Portugalu, Austriji, Rusiji, Ukrajini, Australiji i na Novom Zelandu očekuje prinos veći od 200.000 tona.

To je, ističe Malpote, najbolji dokaz kako samo jako dobra suradnja Carlsbergovih istraživača, nabave, opskrbnog lanca, lokalnih pivovara i marketinga može dati brze i kvalitetne rezultate koji će svakako biti dobra konkurentska prednost. To više što u Carlsbergu ovih dana ne kriju kako je toj najbrže rastućoj kompaniji u pivarskom sektoru u svijetu već 2015. cilj udvostručiti prihode na globalnoj razini. Iako i dalje "misle" zeleno, novi je identitet Carlsberga moderniziran, distribucijski kanali su prošireni te uvedena nova pakiranja.

Pod geslom "That calls for a Carlsberg" (To zove na Carlsberg), tradicija i vrijednosti kompanije, najavljuju, bit će usmjereni na zadržavanje starih i osvajanje novih generacija potrošača piva.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.