Dani komunikacija

'Svi smo suočeni s izazovom borbe za pozornost kupaca'

Foto: Poslovni dnevnik
'Svi smo suočeni s izazovom borbe za pozornost kupaca'
12.05.2014.
u 19:00
Sanja Milinović govori o načinu na koji HT podržava rovinjsku manifestaciju
Pogledaj originalni članak

Dani komunikacija, nacionalni festival marketinških komunikacija koji će se održati u hotelu Lone u Rovinju od 15. do 18. svibnja 2014., središnje su mjesto okupljanja domaćih i regionalnih marketinških profesionalaca i komunikatora. Među glavnim je zvijezdama ovog festivala i Julie Burstein, jedna od najpoznatijih američkih radijskih voditeljica i producentica koja u posljednjih 25 godina vodi brojne nagrađivane radijske programe na temu kreativnosti. Sponzor je njezina predavanja Hrvatski telekom, a o suradnji najveće hrvatske telekomunikacijske kompanije i Dana komunikacija razgovaramo sa Sanjom Milinović, direktoricom Odjela za upravljanje ponudama novih segmenata poslovanja za privatne korisnike u HT-u

Kako je ostvarena suradnja Hrvatskog telekoma i festivala Dani komunikacija?

Hrvatski telekom, kao jedan od vodećih oglašivača u zemlji, aktivan je sudionik industrije tržišnog komuniciranja koju okuplja HURA i dijelimo zajednički interes – unapređenje struke, a Dani komunikacija jedna su od aktivnosti u tom smjeru. Festival Dani komunikacija na jednom mjestu okuplja marketinške profesionalce i to je prilika za razmjenu iskustava, unapređenje znanja i stručnosti. Natjecateljski dio daje pak priliku za uvid u stanje struke.

Kolika je po vama važnost nagrade Effie s obzirom na to da je Hrvatski telekom već osvojio Grand Prix natjecanja Effie?

Dugo je kreativnost bila glavna “mjerna jedinica” kvalitete agencija, što je ponekad rezultiralo kampanjama čiji je fokus većim dijelom bio na kreativnosti, no ne nužno i u funkciji osnovne misije oglašavanja – prodaje, bilo da se radi o proizvodu, usluzi ili imidžu. Effie je prvi put objedinio sve parametre ključne za realizaciju kvalitetne kampanje – kreativnost utemeljena na strateškom planiranju i u funkciji konkretnog poslovnog cilja. Činjenica da je HT osvojio Grand Prix Effieja govori u prilog postojanja našeg jasnog fokusa na ciljeve tržišne komunikacije.

Zašto ste se odlučili za pokroviteljstvo predavanja Julie Burstein?

Hrvatski telekom prepoznaje i cijeni ulogu struke s ciljem razmjene znanja i iskustva. U tom smo smislu prepoznali inicijativu HURA-e koja dovodi u Hrvatsku Julie Burstein, renomirano ime u segmentu tumačenja kreativnosti, a na Danima komunikacija održat će predavanje o pričama koje leže u pozadini kreativnih procesa. Svi smo suočeni s izazovom da se borimo za pozornost kupaca u sve zaglušenijem komunikacijskom prostoru pa je iz te perspektive ovo predavanje vrlo relevantno i za nas.

>> Kad su vremena loša, oglašavanje postaje nužnost

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.