PROMO

Svjetska nagrada za rebranding u rukama hrvatske agencije Fabular

Foto: Promo
Svjetska nagrada za rebranding u rukama hrvatske agencije Fabular
Foto: Promo
Svjetska nagrada za rebranding u rukama hrvatske agencije Fabular
Foto: Promo
Svjetska nagrada za rebranding u rukama hrvatske agencije Fabular
Foto: Promo
Svjetska nagrada za rebranding u rukama hrvatske agencije Fabular
Foto: Promo
Svjetska nagrada za rebranding u rukama hrvatske agencije Fabular
Foto: Promo
Svjetska nagrada za rebranding u rukama hrvatske agencije Fabular
Foto: Promo
Svjetska nagrada za rebranding u rukama hrvatske agencije Fabular
Foto: Promo
Svjetska nagrada za rebranding u rukama hrvatske agencije Fabular
Foto: Promo
Svjetska nagrada za rebranding u rukama hrvatske agencije Fabular
Foto: Promo
Svjetska nagrada za rebranding u rukama hrvatske agencije Fabular
05.03.2018.
u 13:38
Nagrađen rebranding IT tvrtki – Q i Omnizon Networks u društvu Siemensa i Hewlett Packard Enterprisea
Pogledaj originalni članak

Zagrebačka branding agencija Fabular osvojila je najprestižniju svjetsku nagradu u području rebradinga, REBRAND 100® Global Awards. Njihova dva projekta rebrandinga dviju IT tvrtki tako su se našli u društvu svjetski poznatih brendova, poput Siemensa, Tupperwarea, Cadillaca i Hewlett Packard Enterprisea. Ovom nagradom, jedina specijalizirana agencija za branding u regiji, parirala je internacionalnim branding agencijama - FutureBrandu, Sigel+Galeu, Interbrandu i Principalsu.

Foto: Promo
Svjetska nagrada za rebranding u rukama hrvatske agencije Fabular

„Iako je ovo već jedanaesto priznanje našem timu brand konzultanata, a prvi put kao agenciji Fabular, sretni smo i ponosni jer se nalazimo u društvu internacionalnih brand agencija. Dva predivna projekta uvrštena su u top 100 i to nam je motivacija da i dalje stvaramo nezaboravne branding priče koje potiču stvaranje pozitivnih promjena. Ove godine bila sam i članica žirija REBRAND 100® Global Awards. Kao direktorica male agencije, biti u društvu s eminentnim stručnjacima iz cijelog svijeta velika je čast.“ - izjavila je Anja Bauer Minkara, direktorica brand strategije i kreativna direktorica Fabulara.

Nagradu Distinction osvojili su za rebranding Q-a, jedne od najbrže rastućih IT tvrtki u Srednjoj Europi s uredima u Zagrebu, Belfastu, Oslu, Parizu i Los Angelesu. Iako je tvrtka ostvarivala vrhunske rezultate, brand nije bio razumljiv pa su stručnjaci iz Fabulara dali značenje cjelokupnom brendu. Uzevši u obzir Q-ove snage - stručnost i iskustvo njihovih stručnjaka koji imaju odgovore i na najteža pitanja, kreiran je slogan “Whatever the Q, we got the A”.

Foto: Promo
Svjetska nagrada za rebranding u rukama hrvatske agencije Fabular

Druga nagrada, Merit, dodijeljena im je za projekt rebrandinga tvrtke Redok, jednog od vodećih posrednika u razmjeni elektroničkih dokumenata u jugoistočnoj Europi. Staro ime brenda nije imalo značenje, a zbog nedovoljno snažnog i relevantnog imidža nisu dopirali do ciljne skupine. Fabularovi konzultanti inspiraciju su pronašli u CEO-u tvrtke i njegovom “nothing is impossible” stavu. Stoga se branda bazira na stvaranju osjećaja snage, svemoći (lat. omnipotens) i bivanja “u zoni”, pa je tako nastalo novo ime brenda Omnizon Networks, s potpisom "Mission possible".

STRAVIČAN ZLOČIN

Majka učenice koja je bila u razredu za vrijeme napada ispričala detalje: Uletio u razred, djeca su se sakrila ispod klupa

Dječak koji je zadnji ostao u razredu je preminuo, a drugi dječak je ozlijeđen i prevezen u KBC Rebro. Bogović je ispričala kako njena djevojčica teško razgovara o napadu. "Trebalo je vremena da ona uopće poveže događaj. Iz svega se moglo saznati da je vidjela napadača, da je vidjela krv, da je vidjela napad na učiteljicu, nije vidjela nož" rekla je majka djevojčice.

Pogledajte na vecernji.hr