indeks Effie

Tele2 i Vipnet najučinkovitiji hrvatski oglašivači

Foto: Effie
Effie indeks (1)
Foto: Effie
Effie indeks (1)
Foto: Effie
Effie indeks (1)
Foto: Effie
Effie indeks (1)
18.12.2012.
u 13:43
Bruketa&Žinić OM vodeća hrvatska agencija na indeksu učinkovitosti Effie
Pogledaj originalni članak

Na globalnom indeksu učinkovitosti Effie koji prepoznaje i rangira najuspješnije globalne, regionalne i lokalne marketinške agencije, oglašivače i brendove, domaće agencije i oglašivači zauzeli su visoke pozicije. Najuspješnije su hrvatske agencije Bruketa&Žinić OM, Imago, McCann Erickson, UNEX MPG i Grey Wordwide Zagreb, dok su kod oglašivača najbolje pozicije pripale Tele2, Vipnetu, Podravki i Raiffeisen banci. Najučinkovitiji hrvatski brendovi na Effieju su Tele2 i Studenac, a slijede ih Raiffeisen banka i Tomato.

Za ljestvicu globalnog indeksa Effie bili su uvršteni svi pobjednici i finalisti 40 globalnih i nacionalnih Effiejevih natjecanja od 13. lipnja 2011. do 12. lipnja 2012., a indeks je sačinjen od više do 2000 prijava marketinških agencija i oglašivača iz cijelog svijeta. Poredak domaćih agencija i oglašivača na indeksu učinkovitosti sastavljen je temeljem bodova ostvarenih na Effiejevim hrvatskim natjecanjima, zbog čega su nagrade Effie još vrednije za prijavitelje. Detaljan popis svih hrvatskih oglašivača, agencija i brendova može se pronaći na internetskim stranicama: www.effieindex.com.

Četvrto hrvatsko natjecanje Effie organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenciji organizacije Effie Worldwide, a proglašenje dobitnika održat će se u sklopu nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija sredinom svibnja iduće godine. U dosadašnja tri izdanja natjecanja Effie u Hrvatskoj sudjelovale su stotine oglašivača i marketinških agencija, a dodijeljene su ukupno 44 nagrade.

Na natjecanju Croatia Effie 2013. mogu sudjelovati svi marketinški radovi i kampanje domaćih agencija i oglašivača realizirane u Hrvatskoj od 1. siječnja 2011. do 30. rujna 2012., a prijave radova moguće su do 31. ožujka 2013. Sve informacije o pravilima i načinu prijave dostupne su na internetskoj stranici www.danikomunikacija.com

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

BA
baš
20:43 18.12.2012.

Ništa ja ovo nisam razumio. U čemu je tko najbolji, u oglašavanju? Kako se to mjeri i za koga je korisnost? Za kompaniju, za građane ili za oglašivače? O čemu je riječ? Je li ovo možda neki stručni članak koji razumiju samo marketinški stručnjaci poput Kotlera?