Meksikanac Carlos Slim, drugi najbogatiji čovjek na svijetu i vlasnik jednog od četiri najveća svjetska telekomunikacijska operatora America Movila postao je većinski vlasnik Telekoma Austrije, izvijestili su u utorak austrijski mediji. Telekom Austrija, inače je 100-postotni vlasnik Vipneta u Hrvatskoj.
Kako se ističe u Beču, Slim je u proteklih osam tjedana u sklopu ponude za preuzimanje austrijskog operatora, otkupio 23,5 posto dionica od manjih dioničara po cijeni od 7,15 eura po dionici i s ukupno 51 posto dionica preuzeo većinsko vlasništvo Telekoma Austrije. Mediji navode da su mnoge banke svojoj klijenteli preporučile da prihvati Slimovu ponudu. Prethodno je meksički multimilijarder bio vlasnik 27,2 posto dionica.
Austrija zadržala pravo veta
Austrijska vlada preko državnog holdinga ÖIAG-a kontrolira 25 posto dionica, čime je zadržala pravo veta pri donošenju odluka. Telekom Austrija ima 23 milijuna korisnika u Austriji i Europi. Promjena vlasništva, kako navode mediji, mogla bi se prvotno odraziti na zemlje Istočne i Jugoistočne Europe, jer to je "smjer u kojem Slim gleda", navodi austrijski radio i televizija ORF.
Nije nevažno spomenuti da u pozadini velikog austrijsko-meksičkog "deala" konce vuče Hrvat Ronny Pecik, veliki i moćni austrijski investitorski znalac, koji je svojevremeno bio pojedinačno drugi najveći dioničar Telekoma Austrije, a potom i član Nadzornog odbora u kojem i sada sjedi kao čovjek od Slimovog povjerenja.
U nedavnom ekskluzivnom intervjuu za Večernji list Varaždinac Pecik je rekao kako Slim želi napraviti austrijski Telekom "fit" za daljnje širenje, te da se to prije svega odnosi na ulaganja i tehnološki razvoj srednje, istočne i jugoistočne Europe, čime će austrijski operator dodatno dobiti na težini i snazi. Što se vipnetovaca tiče Pecik je rekao da je s njima dobar prijatelj i stalno surađuje, te da će ulaganje u Vipnet u RH sigurno biti "osjetno" istaknuvši kako je ponosan da može dati svoj doprinos tome. - Jer volim Hrvatsku i želim da ljudi u njoj bolje žive - rekao je za Večernjak.
>>Bio sam siromašan gastarbajterski sin, a danas imam dvadeset aviona
Poštovani Obraćam Vam se ovim putem jer moje strpljenje je već pri kraju, naime moja priča počinje ovako…. Kao Vaš stalan korisnik i privatno i poslovno sa dvije tvrtke odlučila sam se promijeniti postojeći mobitel . Kupila sam ga 29.03.2018 u Logista centar Zadar IPHONE 8 PLUS 256 GB ( naručila sam ga 10 dana ranije jer sam poklonik crnih telefona) te nakon 12 dana njegovog besprijekornog rada dolazimo do činjenice da telefon traži ažuriranje i naravno kao i uvijek odobrim. Nakon toga telefon se upalio i traži lozinku ali ja ne mogu otipkati ništa jer njemu ne radi ekran. Naravno nazvala sam logistu da vidim mogu li mi kako pomoći ali su sugerirale da telefon donesem i obzirom da je novi i poslati će ga u servis u Zagreb. Naravno da sam pristala …. Tad nastaje halvarija da ja i danas nakon toliko vremena nemam svoj mobitel. Iz Agram servisa javili su se nakon nekoliko dana sa informacijom da je telefonu promijenjen display, nedostaju određeni dijelovi i oni će ga servisirati za iznos od 1.500,00 kuna . Naravno da nisam pristala , telefon je vraćen u Zadar i u razgovoru sa gđom Srebrenkom pri primitku odmah poslan natrag na servis po drugi put. Kontaktirala sam i APPLE support te je i gospođa iz Applea zatražila da se telefon pošalje na detektiranje kvara, ali povratne informacije koje posjedujem nisu obećavajuće . Telefon je kupljen u ovlaštenom dućanu , što bi meni kao kupcu trebalo garantirati i ispravnost i kvalitetu uređaja , no nije tako