Direktor Luke Vukovar

'Tijekom 2015. godine pretovarili smo 303.920 tona raznoga tereta'

Foto: Branimir Bradaric/PIXSELL
'Tijekom 2015. godine pretovarili smo 303.920 tona raznoga tereta'
10.01.2016.
u 17:08
Prošla 2015. godina u vukovarskoj luci ostat će zabilježena kao godina u kojoj je zabilježen osjetan porast ukupnog pretovara tereta.
Pogledaj originalni članak

Prošla 2015. godina u vukovarskoj luci ostat će zabilježena kao godina u kojoj je zabilježen osjetan porast ukupnog pretovara tereta.

– Tijekom 2015. godine pretovarili smo 303.920 tona raznoga tereta što je za 23 posto više nego tijekom 2014. godine. Ovaj rast je za nas veoma značajan, a u isto vrijeme budi nam i optimizam za bolje poslovne rezultate u ovoj i narednim godinama, kaže direktor Luke Vukovar Tomislav Mihaljević.

Pojašnjava kako je do značajnijeg porasta pretovara došlo u drugoj polovici godine, a da su za prošlogodišnje brojke najzaslužniji tereti iz Petrokemije Kutina. Brojke bi bile još i bolje ali je luci dio tereta odvukla i tvrtka Vupik koja je na Dunavu izgradila vlastitu pretovarnu rampu ali i izgradnja željezničkog kolosijeka koji vodi do tvrtke Adriatica Dunav.

Mihaljević kaže kako je samo radi izgradnje toga kolosijeka luka izgubila oko 40.000 tona umjetnog gnojiva koji bi se inače pretovarivao u luci. Uz sve to i Sava je tijekom prošle godine bila plovna tako da Luka Vukovar nije zabilježila terete iz BiH.

– To su stvari na koje smo mi računali i koje nas nisu iznenadile. Ipak, i za ovu godinu očekujem pozitivne brojke. Zadovoljio bi nas ukupni rast pretovarenih tereta za 6 posto, kaže Mihaljević.

Podsjetio je i kako je do 1991. godine u vukovarskoj luci pretovareno i do 1,2 milijuna tona tereta, a da je poslije rata poslovno najuspješnija bila 2006. godina kada je pretovareno 915.798 tona robe. Usporedo s borbom oko novih tereta čelnici Luke Vukovar pripremaju se i za najavljenu privatizaciju. Temeljni kapital Luke Vukovar je smanjen tako da se sada samo čeka odluka vlasnika, odnosno, Vlade RH koja još nije formirana. 

>> Izvezli smo 1000 auta i banana za 20 milijuna kuna

NAJAVLJUJU POČETAK RADOVA

RS ne odustaje od zračne luke u Trebinju, a evo zašto je to jako loše za stanovništvo na jugu naše države

Bez obzira na to što dubrovački političari upozoravaju da BiH obvezuje Konvencija o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, tzv. ESPOO Konvencija, kao i Protokol o strateškoj procjeni okoliša uz Konvenciju o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, Dodik je nedavno izjavi da je specifičnost lokacije dala mogućnost i drugima da utječu na gradnju, ali da oni unatoč tome neće odustati od projekta

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.