Tisak konkurira Cityju Expressu?

Foto: import
Tisak konkurira Cityju Expressu?
05.12.2006.
u 15:44
Pogledaj originalni članak

Široj je javnosti od svih IT projekata svakako najzanimljiviji e-kiosk: mogućnost da raznorazna izdanja koja se prodaju uz novine - poput knjiga, slikovnica, CD-a i DVD-a koje možete kupiti uz Večernji list - naručite internetom i da vas dočekaju na najbližem kiosku. Taj bi sustav trebao proraditi već sljedećeg tjedna, a bit će dostupan na web adresi www.tisak.hr/e-kiosk/.

Na naše pitanje u Tisku su nam priznali da e-kiosk ima potencijal koji još nije dovoljno iskorišten. Zasad još nije moguće plaćanje internetom - no i to će biti moguće u budućnosti, kada kupci pokažu veći interes - naručenu robu valja platiti za preuzimanja na kiosku.

Šutnja kao priznanje?
Slično vrijedi i za TISAKfoto, uslugu tiskanja digitalnih fotografija i preuzimanja na kiosku. Ta dva inovativna web sustava nedvojbeno imaju potencijal; Hrvoje Matezović, izvršni direktor sektora financija Tiska, spominjao je da bi se mogli iskoristiti i za mogućnost dostave elektroničkih dokumenata u tiskanom obliku (hard copy) na najbliži kiosk ili čak do kućnog praga. No na izravno pitanje vašeg novinara znači li to da bi Tisak mogao postati konkurencija dostavnim službama i usluzi hpexpress Hrvatskih pošta - nije želio odgovoriti.

Tisak je na konferenciji za novinare u prostorijama tvrtke u Zagrebu predstavio dosad uvedene projekte u 2006. godini, kojima je cilj racionalizacija poslovanja i povećanje djelotvornosti tvrtke. Kako smo čuli u Tisku, ta je tvrtka prepoznala važnost informacijsko-komunikacijskih tehnologija kao potpornog stupa buduće konkurentnosti hrvatskoga gospodarstva. Dakako, te tehnologije u kratkom razdoblju, manje od godine, još nisu pokazale svoju isplativost, kako nam je rekla Sandra Mikuš, direktorica odjela informacijskih tehnologija Tiska.

Predvodnik u IT-u
Ipak, jedna od njih već jest: RightFax, sustav slanja i primanje faksova s računala zaposlenika isplatio se u samo 11 mjeseci. Tisak je uveo niz IT sustava u poslovanje.

Sustav izvještavanja ujedinjuje sve izvještaje u tvrtki u cjelinu, a document management sustav donosi i vremensku i financijsku uštedu ubrzanjem i nadziranjem kolanja ulaznih faktura te jednostavnim pretraživanjem dokumenata. Tu je i service desk - prošireni helpdesk na kojem korisnici mogu na web sučelju pratiti svoje zahtjeve vezane uz informatičko-komunikacijske tehnologije.

Pogledajte na vecernji.hr