Ivica Todorić najprepoznatljiviji je predsjednik uprave (CEO) jedne hrvatske tvrtke. Prema istraživanju Ipsos Pulsa provedenom za potrebe Europskog udruženja komunikacijskih direktora (EACD) na temu imidža CEO-a i njegov utjecaj na reputaciju kompanije, 77% građana zna da je Todorić predsjednik uprave Agrokora.
Emil Tedeschi trećini njih poznat je kao CEO Atlantic grupe, dok Zoltána Aldotta na čelu Ine prepoznaje oko četvrtina građana. Slijede Tomislav Debeljak (Brodosplit) i Božo Prka (PBZ), poznati 20% ispitanika. No zna li se da im je ponuđena lista s 30 čelnih ljudi koje su trebali spojiti s imenom poduzeća, poznavanje top menadžera u Hrvatskoj je na niskoj razini. Korporativni brendovi snažniji su, tvrdi se, od osobnih brendova CEO-a na hrvatskom tržištu.
Na formiranje mišljenja građana najveći utjecaj imaju informacije iz medija, osobno iskustvo s uslugama ili proizvodima poduzeća te komentari prijatelja i poznanika.
svaka im cast...u drzavi sa ovolikim poreznim opterecenjima i sa ovoliko uhljeba za hranit oni investiraju, za posljavaju i izvoze! Skidam kapu!