Rekordna sezona

Top-pet: Najbolja turistička središta u sezoni 2011.

Foto: Goran Jakus/Pixsell
\'turizam_Goran Jakus24sata_D\'
Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL
Dubrovnik zidine (1)
Foto: Nino Strmotić/PIXSELL
şplit
Foto: VL
\'Zadar, turisticka patrola, 01.08.2011.\'
Foto: VL
krk (1)
Foto: VL
rovinj
20.09.2011.
u 12:00
Turističke uzdanice zablistale su s novim hotelima s pet zvjezdica, visokom kvalitetom kampova i privatnog smještaja
Pogledaj originalni članak

Na Jadranu još uvijek ne samo da rade nego su i dobro popunjeni mnogi hoteli koji su lanjske sezone u ovo vrijeme već bili ispratili posljednje goste i zatvorili svoja vrata.

– Sezona se definitivno produljuje. Prošle su godine mnogi hoteli zatvoreni već 10. ili 15. rujna, a ove godine još primaju goste i mnogi će ostati otvoreni do kraja ovog mjeseca. Poslužilo je lijepo vrijeme, ali moramo priznati da nam je u korist išlo i što su mnogi Europljani odustali od Egipta i Tunisa, pa čak i od Grčke – kaže Ivan Pukšar, direktor turističke agencije Kompas.

Više od sunca

Iako su se Tunis i Egipat snažno borili, što niskim cijenama, što promocijom, da neutraliziraju posljedice političkih previranja, a Grčka da tamošnji gospodarski potresi i ulični nemiri padnu u drugi plan, to ipak, očito, ne prolazi bez posljedica. Pri tom, naročito voli izvjesnost i sigurnost treća dob koja tradicionalno masovnije putuje izvan sezone i koja je na Jadranu trenutačno nešto prisutnija. Obitelji sa školskom djecom više nema, studenti su se, također, vratili i mnogi hoteli i privatni iznajmljivači ugošćuju upravo goste u šezdesetima.

Ponajviše ih je, dakako, u razvijenim turističkim mjestima na Jadranu, koja nude više od sunca i plaže i u kojima se ima što raditi i kad se naoblači.

Ujednačen razvoj

Rovinj, Krk, Zadar, Split i Dubrovnik, koje smo detektirali kao uzdanice domaćeg turizma s mahom iznadprosječnim rezultatima ovoga ljeta, zasigurno i u posezoni knjiže dobru posjetu. Pet spomenutih mjesta zablistalo je u 2011. novim hotelima s pet zvjezdica, visokokvalitetnim kampovima i privatnim smještajem, ali i obiljem sadržaja za razbibrigu gostima. Od prosjeka ih, dakako, izdvaja i činjenica da su bili traženiji nego ostatak obale. Dok je obali u cjelini tijekom osam mjeseci uspjelo privući šest posto više turista (ukupno nepunih 9,2 milijuna) te pri tom uknjižiti i otprilike toliko više noćenja (oko 55 milijuna), zvijezde ovogodišnje sezone svoj plus izražavaju brojkama 9, 12 i više posto u odnosu na prošlu godinu. Nisu, oni, dakako, jedini s iznadprosječnim rezultatima, ali izdvaja ih ravnomjeran, stabilan razvoj i zaokružen, prepoznatljiv turistički proizvod ujednačene kvalitete u svim segmentima.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar bok
bok
22:39 20.09.2011.

U doba, kad ljudi nemaju vise djece u skolskoj dobi (jer jednostavo malo tko ima djece) vise nisu doba skolskih ferija glavna sezona. Dakle zatvariti hote je totalna glupost, treba sniziti cijene i raditi sto duze i privuci gost koji dolaz eizvan ferija. Bito da lete niskotarifne zrakoplovne linie. Usput receno, konkurencija vam je takva daad primjerice u LIDLU u Njemackoj reklamiraju 9 dana Floridu, Auto i Hotel+Let za 580 €. Nikog nezanima sto nije u glavnoj sezoni, jer tamo je navik toplo...