znaju što žele

Tražiteljima posla uvjeti rada bitniji od imidža poslodavca

Foto: Kristina Štedul Fabac/Pixsell
Tražiteljima posla uvjeti rada bitniji od imidža poslodavca
13.06.2013.
u 13:15
U anketi provedenoj na više od 700 ispitanika portal MojPosao istražio je što kandidati najprije pročitaju u oglasu za posao.
Pogledaj originalni članak

Iako je svaki oglas za posao potrebno detaljno pročitati, čini se kako većina kandidata tom važnom zadatku još uvijek pristupa površno. U anketi provedenoj na više od 700 ispitanika portal MojPosao istražio je što kandidati najprije pročitaju u oglasu za posao. Najviše ispitanika prvo pročita naziv radne pozicije (34%) jer, kako neki ističu, \'znaju kakav posao žele raditi\'.

- To je dio koji me prvo privuče – ako oglas nije za moju struku, koja je sama po sebi specifična, znam da nemam što tražiti dalje - objasnio jedan od ispitanika dok je drugi primjetio kako se \'\'svaki dan izmišljaju nove pozicije\'\'.

Čak 28% ispitanika u oglasu prvo pročita uvjete koji se očekuju od kandidata. Ispitanici smatraju da se iz uvjeta može puno iščitati o poslodavcu.

- Ako ne ispunjavam barem jedan uvjet, ne želim zatrpavati poslodavca mailovima - drži jedan od ispitanika. Ime poduzeća najprije pročita 15% ispitanika, zato jer im je važna \'reputacija tvrtke\' te ističu da \'o tome najviše ovisi plaća\'.

- Poduzeća poznatog imena pružaju veću sigurnost pri zapošljavanju - smatra jedan ispitanik, dok drugi ističe kako se ne javlja na oglase u kojima ime poduzeća nije navedeno \'jer u nekima ne želi raditi, a u nekima rade ljudi za koje ne želim da znaju da traži posao\'. Opis posla najprije privuče 12% ispitanika, za njih 9% najvažnije je prvo pročitati vrstu zaposlenja jer ih zanima \'što se konkretno nudi kod zaposlenja\', te očekuju da vrsta zaposlenja bude istaknuta \'kratko, jasno i sažeto\'. Samo 3% ispitanika u oglasu za posao najprije pročita informacije o poduzeću.

- Plaća i radni uvjeti su također bitni, ali mi je najbitnije kojoj ću firmi \'stati iza leđa\' i \'pod čijom zastavom plovimo\'. Važno mi je da je riječ o firmi o kojoj se misli pozitivno - objasnio je jedan od ispitanika. Ispostavilo se da je ispitanicima u prosjeku potrebno svega 50 sekundi kako bi radnu poziciju ocijenili dobrom ili lošom prilikom, te svega 77 sekundi kako bi utvrdili podudara li se oglas s njihovim očekivanjima i vještinama koje posjeduju.

U većini oglasa za posao podatak o plaći se izostavlja, ali u tom slučaju mnogi kvalitetni kandidati odustaju od prijave na oglas.

>>Žene u karijeri mogu napredovati samo s \"muškim\" osobinama

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.