Ispod radara

Trgovački lanci ušli na tržište rezervirano za HT, Vipnet i Tele2

Foto: Dusko Marusic/PIXSELL
Trgovački lanci ušli na tržište rezervirano za HT, Vipnet i Tele2
16.08.2013.
u 14:30
Ttrgovački lanci našli su načina kako mobilnim operaterima parirati cijenom i kvalitetom.
Pogledaj originalni članak

Konzum je pred vikend u svojim trgovinama počeo prodavati mobitele marke H18 i time zajedno s KTC-om i Pevecom postao nosilac novog trenda prodaje pametnih mobitela, doznaje Poslovni dnevnik.

Do sada su na tom, najbržerastućem tržištu tehničke robe, koje je IDC Adriatics lani procjenio na 859 milijuna kuna, dominantni bili HT, Vipnet i Tele2 nudeći jeftine smartphone uz pretplatu na 24 mjeseca. Međutim, trgovački lanci našli su načina kako im parirati cijenom i kvalitetom. H18 je brend koprivničke tvrtke Hangar 18, koja se može pohvaliti da je na tržište izbacila prvi hrvatski smartphone, čak prije HG Spota.

Zoran Bogdanović, voditelj prodaje tvrtke Hangar 18 kaže da su prvi smartphone koji su brendirali pod vlastitom markom "H18 Be smart" na tržište izbacili u veljači što je pet mjeseci prije HG Spota. "Odgovaralo nam je što dulje ostati ispod radara, a i vidjeli smo kakva je bila inicijalna reakcija na HG Spotov smartphone Forcebook, odnosno koliko je nerazumijevanje za razvoj domaćih visoko-tehnoloških brendova, pa se dosad nismo javljali", kaže Bogdanović. Dodaje da sada znaju da su na pravom putu, jer su ispunili plan za prvu polovicu godine i jer imaju cjelovitu ponudu od desetak smartphonea u tri cijenovna razreda. Jedan oko petsto kuna, drugi oko tisuću i treći oko 2000 kuna.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.