Hrvatski predstavnici vjeruju kako su u pripremi 2010. opet pretekli suparnike

Turizam: Bajs za udruženu promociju od partnera želi još 65 milijuna kuna

Foto: Ivana Ivanović
Turizam: Bajs za udruženu promociju od partnera želi još 65 milijuna kuna
06.11.2009.
u 17:18
Direktor Croatia Airlinesa Ivan Mišetić napominje kako bi strani partneri bili mnogo zadovoljniji da su hrvatsku ponudu za suradnju čuli kad su tiskali kataloge u lipnju ili srpnju.
Pogledaj originalni članak

Odazove li se privatni sektor prema planu, udruženim turističkim oglašavanjem u 2010., mobilizirat će se 115 milijuna kuna. Glavni ured Hrvatske turističke zajednice za devet modela udruženog oglašavanja (pet postojećih, ali dorađenih te četiri nova) ima budžet od 49,4 milijuna kuna, a partneri iz zemlje i inozemstva trebali bi pridodati 65,4 milijuna.

Za takav plan digli su ruke svi članovi Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice, a uvjeti pod kojima strane i domaće tvrtke mogu konkurirati u ponedjeljak će biti objavljeni na internetskim stranicama HTZ-a.

– Ove mjere i gotovo 16 milijuna eura samo su prvi dio paketa mjera za 2010. Ukupne promidžbene aktivnosti bit će vrijedne 30 milijuna eura. Iduća turistička sezona neće biti lakša od ovogodišnje pa mjere i donosimo prije nego ikad. Na londonsku burzu turizma nisam želio ići turistički, nego predstaviti konkretno kakvu suradnju nudimo za iduću sezonu – kazao je ministar turizma Damir Bajs, uvjeren kako Hrvatska brzinom donošenja mjera za iduću sezonu prednjači u širem okruženju.

A hoće li to biti dovoljno rano, tek će se vidjeti.

Dva milijuna eura više
Član Turističkog vijeća i direktor Croatia Airlinesa Ivan Mišetić jučer je komentirao kako bi partneri zacijelo voljeli da su već u lipnju ili srpnju, kada tiskaju kataloge, mogli čuti kakvu će im suradnju ponuditi hrvatski turizam. Kako bilo, svjetski BDP, prema predviđanjima, razinu iz 2008. godine doseći će tek poslije 2010. pa će se, očito, i dogodine voditi nesmiljena borba za svakog gosta. Hrvatski se turizam u tu borbu upušta s oko dva milijuna promidžbenih eura više nego ove godine te četiri nova modela udruživanja novca, odnosno poticajima od po pet eura turoperatoru za svakog gosta koji u predsezoni i posezoni doputuje autobusom ili željeznicom. Isto tako, s pet eura po putniku u predsezoni i posezoni potiču se autobusne ture. Poticaji su za aviogoste od deset do 20 eura, ovisno o kontinuitetu dolazaka u izvansezoni.

Najviše za maturante
Najveća je subvencija za putovanja školaraca; za svakog na maturalnom putovanju agencije će dobivati 180 kuna.

– U osam modela udružena oglašavanja, gdje Glavni ured HTZ-a sudjeluje, naš se udio povećava sa 25 posto u ovoj godini na 50 posto u idućoj sezoni – istaknuo je direktor HTZ-a Niko Bulić. – Natječaj će biti otvoren od dana objave do 21. prosinca, a rezultati će se znati do 15. siječnja.

Osim udružena oglašavanja u 2010. će se još pojačavati internetsko oglašavanje, opet se priprema i kampanja za domaće tržište, radit će se i odvojene kampanje za pojedina inozemna tržišta, a promidžbeno će se osvajati i nova tržišta poput Indije i Kine.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.