U Croatia osiguranju obvezno i kasko autoosiguranje odsad se mogu ugovoriti online, a tako se prijavljuju i štete – preko aplikacije koja vodi na web stranicu osiguravatelja. Novi su brend nazvali LAQO, a takva je digitalna usluga prisutna u svega nekoliko europskih zemalja. Na Android i iOS uređajima dostupna je i pripadajuća aplikacija u kojoj korisnici imaju pregled svih dokumenata potrebnih za ugovaranje osiguranja i prijavu štete.
- Razvili smo potpuno digitalno rješenje koje je u cijelosti hrvatski proizvod, usporediv s najboljima u svijetu. Kao tržišni i digitalni lider, trenutačno ulažemo više od 200 milijuna kuna u digitalizaciju i razvoj novih proizvoda – prokomentirao je na predstavljanju nove usluge Davor Tomašković, predsjednik uprave Croatia osiguranja.
Za novu uslugu osiguravatelj daje maksimalnih 50 posto bonusa za sve klijente, a uz policu autoosiguranja moguće je uzeti i šest dodatnih opcija (Vuča i asistencija, Vozač i putnici, Zaštita bonusa, Tuča, Sudar sa životinjom i Kasko basic). Nude i popust korisnicima koji voze manje.