Atlantic grupa

U devet mjeseci Atlantic imao 3% veći prihod i 8,4% veću neto dobit

Foto: Žarko Bašić/PIXSELL
U devet mjeseci Atlantic imao 3% veći prihod i 8,4% veću neto dobit
27.10.2010.
u 11:00
U trećem kvartalu finalizirana je akvizicija Droge Kolinske te tvrtke Kalničke vode Bio Natura, a provedena je dokapitalizacija od EBRD-a
Pogledaj originalni članak

Ukupan prihod Atlantic Grupe u prvih devet mjeseci 2010. godine iznosio je 1,68 milijardi kuna, što je tri posto više u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Ostvarena je i neto dobit od 106,6 milijuna kuna. Bez jednokratnih utjecaja, koji se u najvećem dijelu odnose na dobit ostvarenu prodajom stare proizvodne lokacije Neve, neto dobit je rasla 8,4 posto, na 80,4 milijuna kuna, priopćeno je iz Atlantica.

Rast prihoda Atlantic Grupe osigurale su divizija Sportska i aktivna prehrana, koja u prvih devet mjeseci bilježi najsnažniji rast prihoda od prodaje od 11,8 posto te divizija Pharma s rastom od 6,3 posto.

 - Iznimno smo zadovoljni što je, unatoč dodatnom fokusu na finaliziranje preuzimanja Droge Kolinske, Atlantic Grupa uspješno nastavila s rastom prihoda od prodaje, poboljšanjem profitabilnosti i optimizacijom poslovnih procesa u 2010. godini. Primaran cilj u budućnosti ostaju ispunjenje najavljenih očekivanja za poslovnu 2010. godinu te paralelna realizacija svih planiranih priprema za opsežnu integraciju Droge Kolinske u sustav Atlantic Grupe, kako bi se prema planu uspješno realizirale sinergije dviju kompanija. Unatoč teškoj gospodarskoj situaciji, očekujemo da ćemo do kraja godine nastaviti s rastom poslovanja - komentirao je Mladen Veber, stariji potpredsjednik Atlantic Grupe za operativno poslovanje.

Tijekom trećeg kvartala Atlantic Grupa je veliku pozornost posvetila finaliziranju akvizicije Droge Kolinske, s očekivanim rokom preuzimanja krajem studenog. U okviru tog procesa u srpnju je uspješno provedena dokapitalizacija Atlantic Grupe, kojom je kompanija dobila novog važnog dioničara – EBRD, a novoizdane dionice su u listopadu uvrštene u službeno tržište Zagrebačke burze. Treći kvartal obilježila je također akvizicija tvrtke Kalničke vode Bio Natura, koju je Atlantic Grupa preuzela od kompanije Badel 1862 za 82 milijuna kuna.

U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe tijekom prvih devet mjeseci 2010. godine hrvatsko tržište sudjeluje sa 56 posto, a međunarodna tržišta sa 44 posto. Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je gotovo udvostručilo prihode od prodaje, ostvaren u Italiji sa 18 posto. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji sa 43 posto, distribucija proizvoda robnih marki sa 39 posto, Farmacia sa 10 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 8 posto prodaje.

Nakon završetka akvizicije Droge Kolinske, hrvatsko će tržište u ukupnim rezultatima Atlantic Grupe sudjelovati s oko 30 posto, a međunarodna tržišta s oko 70 posto, pri čemu će tržište Srbije biti drugo, a tržište Slovenije treće najvažnije tržište u konsolidiranim prihodima dviju kompanija. Nakon finalizacije preuzimanja Atlantic Grupa bit će jedna od vodećih kompanija regionalne prehrambene industrije, s ukupnim prihodom od oko 635 milijuna eura i 4500 zaposlenih.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

BL
bluesbob
17:03 27.10.2010.

Kad ti crveni tata pokloni firmu stečenu na hrvatski pretvorbeni način onda je lako tuđim ......... po trnju mlatiti. Apsolvirano prije 10tak godina kako se došlo do firme. Sve ostalo spada u segment moralnosti i debelog obraza. Nek za umirenje savjesti stipendira siromašne studente (bad joke)

CH
chemica
14:26 27.10.2010.

Bolje je biti sposoban biznismen nego nesposoban ministar.

ML
mladazemlja
13:03 27.10.2010.

Zna Tedeschi što je poduzetništvo,najprije je do kapitala došao uvozeći žvakaće gume početkom devedesetih dok su njegovi vršnjaci krvarili na fronti što je sam priznao kod Stankovića NU2. Sada se uvalio u Josipovićev gospodarski savjet odakle može dolaziti do poslova bez da snosi i ima bilu kakvu odgovornost političkog odlučivanja. Za razliku od njega Popijač je sjeu u užarenu fotelju ministra gospodarstva čime je pokazao da je loš poduzetnika ali dobar čovjek,pa sad što je važnije?