nenad tatarinov, dogus grupa

U srpnju u Šibeniku otvaramo hotel i tri obiteljske vile s poslugom vrijedne 25 milijuna eura

D-Resort Šibenik
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL
29.04.2015., Sibenik - Nenad Tatarinov, generalni direktor D-resorta Sibenik. Photo: Hrvoje Jelavic/PIXSELL
23.05.2015.
u 10:00
Snažno vjerujemo u lokalne ljudske potencijale i kao kompanija dajemo prednost takvom načinu zapošljavanja, kaže Tatarinov
Pogledaj originalni članak

Dogus grupa, međunarodni konglomerat s više od 200 kompanija sa sjedištem u Istanbulu, uskoro otvara D-Resort Šibenik, greenfield investiciju koja mijenja vizure Krešimirova grada, a što je najvažnije, i te kako se uklapa u planove te kompanije u kojima Hrvatsku vide kao budućeg turističkog lidera na Mediteranu. Hotel s pet zvjezdica u krugu bivšeg vojnog kompleksa Kuline na poluotoku Mandalina na ulazu u luku nagnut je na jednu stranu i izgleda kao brod pod udarom valova. Ima 69 soba iz kojih puca pogled na more, kanal sv. Ante, stari dio grada, šibenski most… te tri luksuzne vile za obitelji s poslugom i izvrsno se nadopunjava s marinom za megajahte, koju je Dogus grupa u lanac D-Marin uvrstila prije nekoliko godina i u nju uložila 20 milijuna eura. O ulaganjima, zapošljavanju, predstojećoj turističkoj sezoni… razgovaramo s Nenadom Tatarinovim, generalnim direktorom D-Resorta.

Što možemo očekivati od D-Resorta? Koliko u njega ulažete?

Investicija u hotel doseže gotovo 25 milijuna eura, što je ujedno i najveća investicija u šibenski turizam u posljednjih dvadesetak godina. D-Resort Šibenik obogatit će turističku ponudu Šibenika, ali i oživjeti sam grad, s obzirom da će čitav kompleks postati mjesto brojnih aktivnosti i događanja za sve građane.

Po čemu će se šibenska investicija razlikovati od drugih na Jadranu?

D-Resort ima jedinstvenu šetnicu koja vodi do krova hotela s kojeg se pruža pogled na D-Marin Mandalinu i grad Šibenik. Uz to, razlikovat ćemo se raznovrsnim popratnim sadržajima otvorenima za sve posjetitelje, poput wellnessa, dječjeg kluba, restorana, barova, bazena i konferencijskog centra. Jedini imamo veliki bazen sa staklenom stijenom u Hrvatskoj. Također, tri vile u sklopu resorta od kojih će svaka imati zasebne privatne vrtove, bazene i privatna parkirališta, daju na vrijednosti naše ponude.

Odakle ideja za vidikovac i promenadu na krovu hotela te približavanje "običnim" građanima?

Izuzetno nam je drago što su hrvatske ideje odabrane za izgradnju hotela te dizajn interijera. Autor arhitektonskog rješenja hotela je Nikola Bašić, jedan od najpoznatijih hrvatskih arhitekata, dok je za idejni projekt unutarnjeg uređenja hotela i ostalih objekata, zadužen studio za dizajn Emur, dizajnera Marka Murtića, sina hrvatskog slikara svjetskog glasa Ede Murtića. Odabrali smo rješenje koje se najbolje uklapa i nadopunjuje s prirodnim krajolikom i okruženjem. Svugdje su korišteni prirodni materijali koji spajaju ekološku i energetsku održivost gradnje, a pročelje i fasada od bijelog betona na kojem su utisnuti tragovi drvenih dasaka, ostavit će pečat starine. Također, i više od 80 posto namještaja i druge opreme za hotel proizvodi se u Hrvatskoj.

Koliko ćete ljudi zaposliti u D-Resortu Šibenik? Kad je veliko otvorenje?

D-Resort Šibenik otvara se u srpnju, a tijekom sezone u njemu će biti zaposleno stotinjak ljudi, od kojih je većina iz Šibenika i okolice. Snažno vjerujemo u lokalne ljudske potencijale i kao kompanija dajemo prednost takvom načinu zapošljavanja. Dapače, i prije izgradnje hotela, odlučili smo dodatno uložiti u ljudske potencijale u suradnji s Veleučilištem u Šibeniku. Za 25 studenata završnih godina turizma i ugostiteljstva osigurali smo edukaciju i trening u elitnom hotelu D-Hotel Maris u Turskoj. Studenti su bili podijeljeni u četiri grupe od kojih je svaka prošla trening od dva mjeseca. Inače, D-Resort Šibenik dio je Dogus Turizm grupe koja obuhvaća sedam hotela s pet zvjezdica i četiri boutique hotela u Turskoj, Italiji i Hrvatskoj. Neki od naših najpoznatijih hotela su Capri Palace Hotel&Spa, Maçakizi palace u Bodrumu, D-Hotel Maris i Villa Dubrovnik, a uz hotel u Šibeniku ove godine otvaramo i hotel Murat Reis u Turskoj.

Je li već počeo booking? Na koja tržišta računate?

Počeo je, a orijentirani smo ponajprije na zemlje iz kojih tradicionalno dolazi najviše gostiju na našu obalu, poput Njemačke, Italije, Austrije, Češke, Poljske, Slovačke, Mađarske, te svakako na vrlo bitan MICE segment. Kako će ovo biti tek prva godina poslovanja hotela, osluškivat ćemo reakcije gostiju te od iduće godine snažnije promovirati hotel i na drugim tržištima.

Hoćete li poslovati cijele godine?

Hotel će ove godine biti otvoren do studenog, no budući plan je držati hotel otvoren tijekom cijele godine.

Kako iz Dogus grupe vide budućnost hrvatskog turizma?

Hrvatska ima velike potencijale, iznimnu kultuno-povijesnu baštinu i prirodne ljepote, no vjerujem da bi uz bolju strategiju razvoja turizma temeljenu na jasno ostvarivim, izvedivim i mjerljivim ciljevima, rezultati mogli biti puno bolji, osobito u nautičkom segmentu prema kojem smo snažno usmjereni. Na sajmovima diljem svijeta predstavljamo Hrvatsku i Šibenik kao atraktivnu destinaciju i uvijek nailazimo na vrlo pozitivne reakcije. No potrebno je još ulaganja u objekte više kategorije. Prisutstvo eskluzivnih hotelskih brandova poput Hyatta, Four Seasonsa ili Aman hotela te bolja avionska povezivost svakako bi pridonjeli prepoznatljivosti destinacije na mnogim tržištima poput SAD, Brazila, Kine i Indije s kojih trenutačno ne bilježimo veliki broj dolzaka turista.

>>Dogus u marine ulaže 30 mil. eura

>>Dogus grupa u pet godina u Hrvatsku uložila 200 milijuna eura

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.