Prvi put od Drugoga svjetskog rata, kad su se počeli masovnije pojavljivati, u Velikoj je Britaniji prodano više automobila na dizel, nego na benzin. Dok im je nekad sporost bila nedostatak, novom su tehnologijom postali konkurentni i u brzini. Unatoč tome, Hrvatska je daleko od britanskog trenda. U nas je, prema posljednjim podacima, trenutačno dizelaša samo 35,43 posto, u odnosu prema automobilima koji voze na benzin, a drže čak 64,57 posto tržišta. U Guardianu ističu da je u Britaniji presudilo novo doba štednje jer je vozačima na prvome mjestu spoznaja da su dizelski motori dugoročno od 15 do 20 posto efikasniji od benzinskih. Pri odluci o kupnji, isplativost na dugi rok važnija im je od toga da su dizelaši veći zagađivači okoline.
Veću potražnju za dizelom od 2007. godine potaknuo je i ekonomski bum u Kini i ostatku Azije, nakon čega je raspon između cijene benzina i dizela porastao 13 penija po litri.
U zadnjih 10 god. disel automobili su se tehnoloski toliko razvili da skoro i nema razlike ako ih uporedimo sa benzinskim automobilima.Nesto su skuplji u nabavnoj cijeni ali imaju prijednost dugotrajniji vjek trajanja +50 % kao i jeftiniji servis .Tko godisnje vozi vise od 30.000 km za njega se svakako isplati diesel auto, Potrosnja na 100km je puno manja znaci jeftiniji,6-9 l/100 km servis /ulje do 15.000 km. ovisi o tipu i modelu. Ljubimac sam disela koje vozim u zadnjih 35 god. Momentalno DB 270 TDI spica 24o km ,potrosnja 8,5 l u gradu 7 l na autocesti ,pa si izracunajte kolika je to usteda !