Turistička kompanija

Uniline ostvario rekordnih 414 milijuna kuna ukupnih prihoda

Foto: Uniline
Uniline
Foto: Uniline
Uniline
14.03.2019.
u 17:04
Na godišnjem susretu Unilinea s poslovnim partnerima, na kojem su prisustvovali i ministar turizma Gari Cappelli te direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, predsjednik Uprave Boris Žgomba istaknuo je da su i lani nastavili višegodišnji trend dvoznamenkastog rasta ukupnog prihoda i dobiti
Pogledaj originalni članak

Turistička kompanija Uniline u 2018. je ostvarila rekordnih 414 milijuna kuna ukupnih prihoda ili 10,5 posto više nego u 2017., dok joj je dobit porasla za 15 posto, a nastavak pozitivnih trendova očekuju i ove godine, kazao je u četvrtak za Hinu predsjednik Uprave Unilinea Boris Žgomba.

Na godišnjem susretu Unilinea s poslovnim partnerima, na kojem su prisustvovali i ministar turizma Gari Cappelli te direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, Žgomba istaknuo je da su i lani nastavili višegodišnji trend dvoznamenkastog rasta ukupnog prihoda i dobiti.

"To nam je čvrsti temelj da ambiciozno krenemo i u 2019. i to u ozračju turbulentnih kretanja međunarodnih turističkih trendova ponude i potražnje i sve oštrijem nadmetanju za svakog gosta s konkurentskim mediteranskim destinacijama", poručio je Žgomba, podsjetivši da su u 2018. dosta ulagali u novo poslovno sjedište u Puli, novi ured u Zagrebu te inovativni integrirani kompanijski softver radi podizanja efikasnosti i objedinjenog upravljanja poslovanjem.

Naglasio je da je lanjski porast prihoda pratilo i povećanje broja zaposlenih za 10 posto u odnosu na 2017., a važnim je ocijenio i što su rast poslovanja u 2018. zabilježile i tri Unilineove kompanije u regiji (Uniline Celje u Sloveniji, Uniline Plus u Bosni i Hercegovini te Uniline Experience u Srbiji).

"Pozicioniramo se kao destinacijska menadžment kompanija u regiji jugoistočne Europe, s fokusom na cjelogodišnje turističko poslovanje. Izazove za dalji rast prihoda i dobiti vidimo u intenziviranju aktivnosti na tradicionalnim europskim tržištima, ali i prodaje na dalekim tržištima, poput korejskog i kineskog, gdje smo već prisutni, kao i u Južnoj Americi, gdje dosta radimo", kazao je Žgomba, otkrivajući da se dosta bave i razvojem turizma posebnih interesa, posebice zdravstvenog i sportskog, za što drži da je potrebno više i kvalitetnije iskoristiti raspoloživu infrastrukturu i prirodne resurse za poslovanje izvan ljetnog dijela turističke sezone.

Pogledajte i video o uvođenju eura:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar Asterix
Asterix
01:13 15.03.2019.

Gulikože.