Kako bi klijentima omogućila brz i jednostavan uvid u sve njihove police osiguranja, UNIQA je pokrenula besplatan portal za klijente „Moja UNIQA“. Registracijom na portalu klijent dobiva svoj korisnički račun koji mu omogućuje pregled polica osiguranja, ažuriranje osobnih podataka, pregled prijavljenih šteta, pregled računa (e-račun), primanje uplatnica e-mailom te plaćanje računa.
Nakon što registracijom na www.uniqa.hr otvore svoj korisnički račun, osiguranici mu mogu pristupiti s bilo kojeg uređaja s pristupom internetu. Snalaženje u osiguranjima, pogotovo za klijente koji imaju više od jedne police osiguranja, nikad nije bilo lakše. Umjesto potrage za „papirnatim“ policama osiguranja, trajanju i isteku police, datumima dospijeća i plaćenim premijama, klijenti u svega nekoliko klikova mogu saznati sve informacije: pregledati police, provjeriti status šteta, pregledati račune i platiti police.
Opcija „Moj savjetnik“ omogućuje klijentima da uz svaku policu osiguranja dobiju kontakt podatke svog savjetnika i zatraže dodatne informacije.
Pokretanjem nove usluge UNIQA je napravila iskorak u brizi za svoje klijente, a nedavno obnovljeni cerfitikat „Prijatelj kupaca“ potvrđuje da UNIQA osiguranje pruža klijentima vrhunsku uslugu i najbolje korisničko iskustvo.