Kampanja za komplet odjeće

Unique Travel Setova prodano za 27.000 dolara

VL
Autor
Radmila Kovačevć
06.05.2017.
u 08:00
Oko 60% kupaca je iz Hrvatske, 20% iz SAD-a te po 10% iz Njemačke i Britanije
Pogledaj originalni članak

Domaći inovativni komplet odjeće Unique Travel Set tijekom globalne kampanje na Kickstarteru ‘uprihodio’ je nešto više od 27.000 dolara.

Globalna kampanja trajala je 44 dana, a u tom je razdoblju putni set kupilo 119 ljudi iz raznih dijelova svijeta. Više od 60 posto kupaca je iz Hrvatske, oko 20 posto iz SAD-a te po 10 posto iz Njemačke i Velike Britanije. Nekoliko je kupaca i iz Australije, Singapura i Ujedinjenih Arapskih Emirata, a ukupno je prodano 80 setova odjeće, oko 15 torbi i desetak kapa.

Inače, ovaj praktični set odjeće za putovanja od sedam odjevnih komada, modne dizajnerice Katarine Džale i njezine poslovne partnerice Rašeljke Maras, omogućava oko 30 različitih odjevnih kombinacija, a teži manje od dva kilograma.

– Izuzetno smo ponosne da je još jedan hrvatski proizvod pronašao svoje mjesto na svjetskom tržištu, a posebno smo zadovoljne što proizvod do kraja dizajniramo i proizvodimo u Hrvatskoj – komentar je Katarine Džale, glavna dizajnerice i suosnivačice projekta.

 

 

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.