Nakon uspješno odrađene akvizicije turističke agencije Raduča iz Primoštena prošle godine, ovim je potezom dodatno osnažila svoj portfolio lokalnih poslovnica u dvije izuzetno važne destinacije, kao i lidersku poziciju na Jadranu.
Pored glavnog ureda u Splitu, Adriagate tim turističkih specijalista prisutan je tako u poslovnicama u Rogoznici, Vodicama, Trogiru, Vrboskoj, Omišu i Primoštenu. Pridruživanjem Biograda i Crikvenice,
Adriagate je još jednom ukazao kako je približavanje njegovih djelatnika i iznajmljivača, kao i direktan kontakt s gostom, jedan od strateških ciljeva firme.
„Ova je godina bila jako dinamična za nas. Osim što smo obilježili 18 godina postojanja te zaključili spajanje sa strateški važnim prodajnim portalom, ponosni smo na integraciju s Tibor Toursom i Val Toursom. Vjerovanja smo da je jednako važno njegovati partnerske odnose s lokalnim turističkim agencijama kao što je važna suradnja s vodećim online turističkim agencijama budući da samo sinergijski učinci na lokalnoj razini mogu polučiti zavidne rezultate na globalnom turističkom tržištu.
Ono što Adriagate za cilj ima isporučiti je autohtoni i integralni turistički proizvod koji onda kao takav može utjecati na jačanje Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije“, istaknuo je Mate Balić, glavni izvršni direktor Turističke agencije Adriagate.
„Iako aktualni turistički trendovi diktiraju prilagodbu digitalnom okruženju, vjerovanja smo da, s druge strane, osobni kontakt s lokalnim turističkim službenicima koji uvijek stoje na raspolaganju svojim gostima i iznajmljivačima daje jednu novu dimenziju suvremenom poslovanju“, govori Balić te dodaje: “Upravo kroz osobni kontakt domaćina i gosta stvara se dodatna vrijednost budući da je upravo domaćin glavni nositelj preporuke i najglasniji promotor lokalne kulture i tradicije. Tako i Adriagate ostvaruje jedinstvenu priliku sprovesti u djelo misiju firme o stvaranju autentičnog odmora za svoje goste te osnažiti vezu i suradnju na zadovoljstvo svih uključenih dionika.“
Nataša Šalov, direktorica Tibor Toursa: Odlučili smo napraviti iskorak i okrenuti se novim poslovnim izazovima.
„Nakon dugogodišnjeg rada Tibor Toursa, odlučili smo napraviti iskorak i okrenuti se novim poslovnim izazovima“, rekla je Nataša Šalov, direktorica Tibor Toursa te dodala kako im je želja da unaprijede poslovanje i prodaju koristeći nova tehnološka rješenja i snažni distribucijski kanal koji Adriagate nudi. “Osim toga, imamo isti cilj – obogatiti ponudu smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj i gostima pružiti cjelokupan doživljaj odmora, a s obzirom na pozitivnu dugogodišnju suradnju s agencijom
Adriagate, ovo nam se učinio kao jedini ispravni put“, rekla je Nataša Šalov, te zaključila kako je Adriagate idealan strateški partner za njihov daljnji razvoj.
Neki od aktualnih trendova i izazova s kojima se susreću turistički dionici odnose se na potrebu razvoja i diversifikaciju proizvoda i usluga, primjenu inovativnih tehnoloških rješenja te brzu adaptaciju na sve zahtjevnije potrebe modernog turista, a upravo su to područja na kojima je Adriagate odlučio graditi svoje komparativne prednosti.
Od posrednika u prodaji prvenstveno privatnog smještaja, Adriagate hrabro korača prema ulozi specijalista u destinacijskom turizmu koji će ponudom širokog asortimana proizvoda i usluga te personaliziranim pristupom u poslovanju zasigurno snažno utjecati na jačanje Hrvatske na turističkoj karti Europe.