PROMO

Uzbudljiv nam je poslovni potencijal hrvatskih aerodroma, osobito splitskog

Foto: Promo
Glavni operativni direktor turske BTA Food & Service grupacije İbrahim Demir
Foto: Promo
Glavni operativni direktor turske BTA Food & Service grupacije İbrahim Demir
04.01.2018.
u 12:43
Glavni operativni direktor turske BTA Food & Service grupacije İbrahim Demir
Pogledaj originalni članak

Glavni operativni direktor turske BTA Food & Service grupacije İbrahim Demir u razgovoru za Poslovni dnevnik govori o vrijednostima brenda, poslovnim planovima za ovaj dio Europe te o zadovoljstvu njihovim poslovanjem u Hrvatskoj gdje je BTA s Međunarodnom zračnom lukom potpisala ugovor o koncesiji na 13 godina. Zahvaljujući tome, putnici koji dolaze ili odlaze s Zračne luke Franjo Tuđman  na raspolaganju imaju asortiman karakterističan za brojne svjetske aerodrome jer se u portfelju BTA nalaze renomirani brendovi prehrambenog sektora kao što su Caffe Nero, Cakes&Bakes, Brewmark, Spread te nekolicina drugih.

Koja je filozofija BTA-e i koje su vaše glavne aktivnosti?
Naša se osnovna djelatnost sastoji od četiri područja – segmenta hrane i pića (F&B), proizvodnje hrane, hotelskih operacija te opskrbe i distribucije. Naš F&B sektor s 4 tisuće zaposlenika pokriva više od 350 lokacija što nas čini vodećim brendom u toj industriji, dok smo generalno prisutni na ukupno 17 zračnih luka, uključujući Zagreb, diljem 8 zemalja. Naš proizvodni pogon Cakes & Bakes mjesečno isporučuje 7 milijuna proizvoda koji se potom distribuiraju na četiri tisuće prodajnih mjesta, uz izvoz u nekoliko zemalja. K tome, vodeći smo dobavljači svjetski priznatih lanaca za kavu i onih brze hrane. Što se tiče hotelskih operacija, prvi aerodromski hoteli u Turskoj, TAV Airport Hotel i İzmir TAV Airport Hotel, pomogli su nam kvalitetno odgovoriti na potrebe naših gostiju bilo da se radi o smještajnim i konferencijskim kapacitetima ili restoranima. Svjesni smo da je kvaliteta presudna za zadovoljstvo kupca. Upravo zato oduvijek naglašavamo koncept sreće koji predstavlja središte našeg korporativnog identiteta te je ugrađen i u naš logotip.

Koje ste sve brendove donijeli u Hrvatsku? Koliko ljudi na dnevnoj bazi konzumira vaše proizvode, globalno?
BTA svakodnevno uslužuje 100 tisuća putnika,trenutno smo prisutni na 350 lokacija. Uz brendove Spread i Antonia koje smo lansirali u Zagrebu, našim gostima nudimo koncepte kao što je Caffe Nero, svjetski poznat lanac kave Spread donosi raznolikost ulične hrane iz cijelog svijeta, a Antonia u stilu prestižne slastičarne nudi sladoled i kvalitetnu kavu. POM je na raspolaganju onima u potrazi za novim okusima i uravnoteženim načinom života, a Cakes&Bakes kao pekara i kafeterija s toplom atmosferom omogućava da se gosti osjećaju kao kod kuće. Needstop je koncept stvoren kako bi u potpunosti odgovorio na sve potrebe prije putovanja, a Brewmark je kreiran kao samoposlužni gastro bar da paletom piva, koktelima i laganim obrocima omogući potpuni užitak na putovanjima.

Foto: Promo
Glavni operativni direktor turske BTA Food & Service grupacije İbrahim Demir
Kava je važan segment svakodnevnog života, pa kako se Nero Caffe uklapa u to?
Postoji li asortiman koji BTA razmatra za daljnje akvizicije?
Dovođenje svjetskih brendova u zračne luke samo je jedan od mnogih ciljeva kojima težimo. Kava koja kako u hrvatskoj, tako i u našoj kulturi već stoljećima ima nezamjenjivo mjesto nedavno je prošla dramatičnu promjenu. Metode prženja kave i njihovo podrijetlo postali su predmetom znatiželje ljubitelja ovog napitka, te se sve više počelo cijeniti i umijeće barista u spravljanju dobre kave. Odlika Caffè Nero je visokokvalitetna talijanska kava, vrhunski baristi te paleta okusa za svako nepce. Zahvaljujući atmosferi koja osigurava udobnost i toplinu, gosti se ovdje osjećaju kao kod kuće. Svi naši koncepti u Zagrebu su neprocjenjivi te svakome od njih želimo rast i napredak. Naši daljnji planovi uključuju ulazak Cakes&Bakes u gradske centre onih gradova u kojima već djelujemo.

U kontekstu poslovnog okruženja, kako doživljavate Zagreb i Hrvatsku? Koje su razlike između poslovanja BTA u gradu i u zračnim lukama?
Drago nam je što poslujemo u impresivnom gradu kao što je Zagreb. Svjesni smo njegove iznimne važnosti, doprinosa održivom gospodarskom razvoju Hrvatske i njegovog turističkog potencijala. K tome, poslovni potencijal drugih hrvatskih zračnih luka, posebice splitske, smatramo uzbudljivim. Naše brendove nismo ograničili samo na zračne luke već smo ih modelirali kao prototip koji se može otvoriti i u gradu ili postati franšizom. Fokusirani smo na kreiranje atmosfere jedinstvenog iskustva koje ljudima omogućava da se osjećaju blisko svojim domovima, zemljama i kulturama.

Jeste li zadovoljni prisutnošću BTA na europskom tržištu i mate li planove za daljnje širenje?Koliko u prosjeku radnih mjesta otvarate u pojedinoj zemlji?
Nedavno smo se s ulaganjima upustili u europsko tržište i sada su na našoj karti i druge europske zemlje. Uvijek smo otvoreni za nove mogućnostima u sektoru hrane i pića, dok naši planovi rasta uključuju paralelnu strategiju u koordinaciji s našom matičnom tvrtkom TAV aerodromi te zračnom lukom Pariz. Također, u sljedećih pet godina planiramo dvostruki rast broja lokacija na kojima smo prisutni. BTA obitelj se, na naše veliko zadovoljstvo, širi svakodvevno. Godišnje zapošljavamo između 100 i 150 ljudi, a upravo 150 zaposlenika imamo u Hrvatskoj, na Zračnoj luci Franjo Tuđman

Pogledajte na vecernji.hr