PROMO

Važan korak u razvoju transparentnog regionalnog tržišta poslovnih i bonitetnih informacija

Foto: Promo
Konferencija regionalnih bonitetnih agencija
Foto: Promo
Konferencija regionalnih bonitetnih agencija
10.12.2018.
u 10:34
Konferencija regionalnih bonitetnih agencija s područja bivše Jugoslavije, Adria Business Information Network, održana je ove godine u Zagrebu pod pokroviteljstvom poduzeća EL KONCEPT d.o.o., vlasnika Fininfo portala (www.fininfo.hr). Dosadašnjim partnerima se kao novi član pridružio makedonski Target group d.o.o. Proširenje suradnje će doprinijeti upotpunjenju opsega regionalnih poslovnih i bonitetnih informacija, kao i povećanju njihove kvalitete.
Pogledaj originalni članak

Memorandum o suradnji“ su početkom 2016. godine potpisali LRC BIS d.o.o. (BiH), Business Intelligence Consulting d.o.o. (Crna gora), Prva bonitetna agencija d.o.o. (Slovenija), CUBE Team d.o.o. (Srbija) i EL KONCEPT d.o.o. (Hrvatska) i tako stvorili prvo udruženje regionalnih bonitetnih agencija od raspada bivše Jugoslavije. Cilj članica Adria Business Information Networka je da svojim korisnicima omoguće transparentniji i jednostavniji pristup relevantnim informacijama o njihovim sadašnjim i potencijalnim poslovnim partnerima na području zemalja bivše Jugoslavije. Na taj način Adria Business Information Network doprinosi smanjenju rizika poslovanja, ojačava pravnu i financijsku sigurnost te olakšava i ubrzava suradnju i promet roba na ovom, nekad jedinstvenom, ekonomskom prostoru.

U Zagrebu je održana 4. konferencija regionalnih bonitetnih agencija na kojoj je po prvi puta od njenog osnivanja povećan broj članica pristupanjem Target groupa iz Makedonije. Sudionici konferencije su razgovarali o daljnjem proširenju uspješne višegodišnje suradnje te dogovorili  njeno unaprjeđenje koje će uskoro predstaviti svojim klijentima. Članice Adria Business Information Networka ističu kako će dublja povezanost lokalnih bonitetnih agencija omogućiti poduzećima brži dolazak do informacija koje su im potrebne u poslovanju. Ujedno, brži i opsežniji protok regionalnih informacija će potaknuti izvozne aktivnosti lokalnih poduzeća i tako pozitivno utjecati na rast gospodarstva.

Foto: Promo
Konferencija regionalnih bonitetnih agencija

Internetski portal Fininfo (www.fininfo.hr), u vlasništvu poduzeća EL KONCEPT d.o.o., javnosti je dostupan od 2012. godine. Cilj Fininfo portala je da svojim korisnicima omogući donošenje kvalitetnih, na relevantnim informacijama utemeljenih odluka, koje će im osigurati uspjeh i sigurno poslovanje. Stoga Fininfo na jednom mjestu, putem digialnih tehnologija, osigurava visokovrijedne i pouzdane informacije o poslovnim rizicima i financijskom poslovanju subjekata iz Republike Hrvatske, regije i Europe te tako pomaže svojim korisnicima u povećanju prodaje i rezultata poslovanja, kao i pronalaženju kvalitetnih kupaca.

Edin Leho, direktor EL KONCEPTA, pojasnio je značaj regionalne suradnje bonitetnih agencija:

U današnjem digitalnom svijetu pristup podacima je postao lako dostupan svima. Fininfo portal nastoji iskoristiti prednosti novih tehnologija kroz kontinuirani razvoj i poboljšanje svog sadržaja i kvalitete. U proteklih šest godina smo u vrlo izazovnom okruženju povećali broj zaposlenih s 3 na 16, postali jedan od lidera na području poslovnih, financijskih i bonitetnih informacija, a fininfo.hr je danas jedna od najposjećenijih internetskih stranica u RH. Uz to, omogućili smo našim korisnicima uvid u informacije o poslovanju subjekata iz država bivše Jugoslavije i Europe jer smatramo kako je povećanje izvoza ključno za rast hrvatskog gospodarstva. Pritom je važno našim poduzećima osigurati kvalitetne i pouzdane informacije o inozemnim subjektima kako bi se širenje na nova tržišta odvijalo uz kontrolirane rizike. Poslovne informacije o makedonskim subjektima koje ćemo u nadolazećem razdoblju integrirati na Fininfo, prirodan su nastavak razvoja našeg portala koji objedinjuje informacije iz Hrvatske, regije i Europe pod zastavom digitalne tehnologije. Vjerujem da će otvoreni pristup poslovanju kakav potičemo nadahnuti i druge poduzetnike, posebice mlade, te da ćemo ubuduće češće čuti uspješne hrvatske poslovne priče od onih o odlasku u inozemstvo.“

Pogledajte na vecernji.hr