OTVORENJE Počeo prvi Sajam medija, komunikacija, marketinga i oglašavanja u Austriji

Večernji list uspješno predstavljen u Beču

Foto: import
Večernji list uspješno predstavljen u Beču
28.09.2006.
u 18:46
Pogledaj originalni članak

Na prvom austrijskom specijaliziranom Sajmu medija, komunikacija, marketinga i oglašavanja, koji se od 27. do 29. rujna održava na Bečkom velesajmu Reed Exibition, predstavljanje Večernjeg lista i njegovih medijskih proizvoda u tekstualnom, grafičkom, slikovnom i tonskom obliku izazvalo je veliko zanimanje poslovne publike, kazao je direktor marketinga i razvoja proizvoda Večernjaka Benjamin Cerovac.
 Naš vlasnik, austrijski medijski koncern Styria Medien AG, omogućio je Večernjem listu i listu 24 sata, da se predstave na Styrijinu izložbenom prostoru od 160 četvornih metara, u okruženju ostalih austrijskih medijskih kuća, što je za nas velika čast  naglasio je Cerovac.

Eminentni uzvanici
Brojni eminentni austrijski medijski djelatnici, među njima i novi glavni intendant austrijskog radija i televizije ORF Alexander Wrabetz, posjetili su štand i zainteresirali se za suradnju s Večernjakom.
Sličnog mišljenja bila je i direktorica bečkog Sajma medija Petra Reifeltshammer.

Ponude za suradnju
Izvorni hrvatski proizvodi - slavonski kulen, kulenova seka i domaća slanina Tomislava Galovića iz Slavonskog Broda, odležano Badelovo crno dalmatinsko vino "ivan dolac" te visokokvalitetni proizvodi Paške sirane i pršutane - oduševili su posjetitelje i uzvanike bečkog Sajma medija, za koje je Večernjak u srijedu poslijepodne na Styrijinu štandu upriličio "Hrvatski domjenak". Privučeni okusima i mirisima, na štandu su se, uz medijske predstavnike, počeli okupljati i austrijski gospodarstvenici zainteresirani za suradnju s Hrvatskom.

Pogledajte na vecernji.hr