Većina fotografija u katalozima IKEE je lažno, piše Huffington post. Prekrasne fotografija 'prirodnog izgleda' zapravo su računalno generirane i 'ulickane' do savršenstva. U većini slučajeva tako uopće nije riječ o fotografijama, već računalno stvorenim virtualnim prikazima namještaja.
Martihin Enther, IT menadžer komunikacijske agencije IKEE otkrio je kako je čak 75 posto fotografija kompanijinog namještaja računalno generirano.
IKEA tvrdi kako se za računalne fotografije umjesto 'prirodnih' odlučila zbog zaštite okoliša budući da prilikom njihove izrade nastaje manje otpada.
- To je pametan način za uštedu novca. Ne trebamo baciti kuhinju u otpad nakon snimanja, izjavio je fotograf IKE Anneli Sjorgen u intervjuu za Wall Street Journal 2012. godine.
Te je godine IKEA najavila povećanje broja računalno generiranih fotografija, a do danas se njihov broj u tvrtkinim katalozima utrostručio.
>> Ovo su hrvatski dobavljači za Ikein restoran
>> Ikea ruši naše mitove: potrošači, a ne vlada biraju pobjednike
>> Stigla je Ikea, no što zaista znamo o švedskom receptu uspjeha?
Pa i fotografije Seve' i ostalih 'zvjezda' su izašle iz photoshop-a. Da ne govorim o fotografijama iz modnih kataloga. O čemu vi talamburate?