Poslovni dnevnik bilježi novi veliki uspjeh na LinkedIn-u, najvećoj svjetskoj poslovnoj društvenoj mreži. Najposjećeniji business portal u Hrvatskoj ovih je dana, naime, dosegao 30.000 pratitelja te ostvario rast od više od 100% u posljednje dvije godine!
Poslovni dnevnik time je dodatno je učvrstio prvu poziciju svih hrvatskih news portala na ovom online servisu koji posljednjih mjeseci vijestima iz čitave regije sve više okuplja i poslovnu zajednicu iz Srbije, Crne Gore, Makedonije, Slovenije, BiH.
Na mjesečnoj razini, Poslovni na LinkedIn-u ima više od 500 jedinstvenih posjetitelja, više od 700 novih pratitelja, te gotovo 400.000 prikazivanja vijesti. Njihovu stranicu najviše prate osobe iz razvoja poslovanja, prodaje, komunikacije, medija i marketinga, operativci, inženjeri i informatičari, a zanimljiva je i činjenica da se naše poslovne vijesti podjednako čitaju u malim tvrtkama (od 11 do 50 zaposlenika), kao i u mega-kompanijama (od 1000 do 5000 zaposlenika).
Osim što Poslovni dnevnik prati spomenuta poslovna zajednica iz Hrvatske i regije, njihove vijesti, kako pokazuje statistika, jednako su privlačne i čitateljima u Austriji, Njemačkoj, Nizozemskoj, Švicarskoj, Francuskoj i šire. S druge strane, početkom godine LinkedIn je u Hrvatskoj imao 773.000 korisnika, a njih čak 30.000 od njih prepoznalo je Poslovni dnevnik kao pouzdan izvor poslovnih priča, vijesti i informacija.
Video: Kada smijete uključiti svjetla za maglu