Hrvatska se još nije nametnula na globalnom tržištu vjerskog turizma čija se vrijednost procjenjuje na 18 milijardi eura. Taj je segment još uvijek nedovoljno iskorišten iako Hrvatska obiluje destinacijama vjerskog turizma, zaključuju u Udruženju nezavisnih putničkih agencija Hrvatske iz čijeg sastava tek desetak agencija nudi putovanja iz vjerskog turizma.
Uz predstavnike Krapinsko-zagorske županije, Turističke zajednice Marije Bistrice, Blue Sun hotela i agencije Ban Tours, Udruženje nezavisnih putničkih agencija Hrvatske sudjelovao je u radu Međunarodne konferencije o vjerskom turizmu u Italiji.
Sudionici konferencije složili su se da je vjerski turizam usko vezan uz kulturu, eno-gastronomiju, kulturne rute, biciklizam. Moderni putnici traže putovanja koja će im pružiti novu duhovnu dimenziju, uz povezivanje s lokalnim stanovništvom.
Putnici traže i aktivnosti u skladu s očuvanjem prirodnog okružja destinacija, poput bicikliranja, autohtonu enogastronomiju koja uključuje održivost i zapošljivost lokalnih zajednica.
a da gledaju da sto vise turista privuku na svetista, onda bi opet govorili kako od vjere prave biznis.