Nika Pintar i Bruno Balen svaku hranu žele učiniti superhranom

Vrijednost startupa Cidrani porasla na tri milijuna eura

Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
02.04.2021.
u 00:01
Jedan od ciljeva im je oformiti i prvu banku živih kultura. Za početak imaju živu kombuchu koja traje dvije godine
Pogledaj originalni članak

Startup Cidrani, jedan od timova iz zagrebačkog BIRD inkubatora, prvog hrvatskog prostora namijenjenog rastu timova i projekata koji se bave i umjetnom inteligencijom i strojnim učenjem, zatvorio je svoj prvi krug ulaganja dosegnuvši vrijednost od tri milijuna eura. To je, kažu, tek početak njihova poduzetničkog puta. Osnivači Cidranija Nika Pintar i Bruno Balen imaju viziju svaku hranu učiniti superhranom, a BIRD-u su se pridružili kako bi nadogradili svoj well-being koncept izgradnjom tehnološke platforme za personaliziranu prehranu temeljenu na umjetnoj inteligenciji. Cidrani postoji od lani, a usred korona krize na tržište su plasirali svoje prve proizvode.

Za blagostanje kupaca

– U posljednjih godinu i pol skupili smo znanje i iskustvo i sad radimo na pripremi za razvoj platforme, a nakon ove investicije od 300.000 eura vrijednost startupa je procijenjena na tri milijuna te se pripremamo za idući investicijski ciklus do siječnja, vrijedan milijun i pol eura. Naš investitor je angel investor, u pitanju je privatna investicija, a ne fond. Jedan od ciljeva nam je oformiti i prvu banku živih kultura, a uz tim mladih stručnjaka i uz znanstveni pristup i analizu nastavljamo Cidranijev cilj u postizanju blagostanja naših kupaca – otkriva Bruno Balen, ističući da su jedan od desetak startupa u svijetu koji ide u tom pravcu.

Cilj im je da upravo Cidrani bude jedan od predvodnika pete industrijske revolucije, a u području hrane prvi su krenuli s tim. Trenutačno su Cidrani proizvodi prisutni na 250 lokacija, imaju i web shop, a kroz tjedan dana na tržište će lansirati svoj 25. proizvod. Proizvode organski jabučni ocat, med, fuzije kokosovog ulja i maslaca... Posljednje su predstavili svoju verziju napitka kombucha s kojom polako, ali sigurno ulaze u HoReCa.

Lanac smart barova

– Za razliku od ostalih kombucha koje imaju šećer, naša ima 3,6 grama meda i ne zahtijeva cold-chain shipping, tj. hladno spremanje i dostavu. Naime, mi imamo živu kombuchu koja ima rok dvije godine dok ostale imaju rok trajanja od svega pola godine. Uposljednjih desetak dana s kombuchom smo ušli u nekoliko kafića, a širenje na HoReCa kanal nam je i dalje u fokusu – kaže Balen. Izvoze na tržišta Nizozemske, Bugarske i Latvije, soft launch su imali u Švedskoj, a idući tjedan i u Berlinu.

– Naš dugoročni cilj je franšizni lanac Cidrani well-being smart bar u kojem će umjetna inteligencija imati veliku ulogu – objašnjava Bruno Balen.Pohvalio se i kako su završili i s audicijom za program Startaj Hrvatska kojem je cilj pomaganje poduzetnicima s inovativnim idejama da plasiraju svoje proizvode na police trgovačkog lanca Spar.

BIRD inkubator kojem se ovaj tim pridružio nudi i povezivanje s ključnim kanalima i partnerima daje i mentore koji znaju kako ideju pretočiti u funkcionalan i uspješan prototip.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.