Još jedan sve rašireniji kineski proizvođač mobitela pojačava svoju prisutnost u Hrvatskoj. Xiaomi je u zagrebačkom Arena Centru upravo predstavio svoj prvi hrvatski Mi Store, a službeno otvorenje bit će u subotu 22. prosinca. Nakon Huaweija koji je posljednjih godina postao vrlo prepoznatljiv i u Hrvatskoj, sada se na hrvatskom tržištu želi nametnuti i Xiaomi, četvrti vodeći proizvođač mobitela na svijetu (iza Samsunga, Huaweija i Applea).
Prilikom otvorenja, Domagoj Čavar, COO tvrtke Bijelić Co, ovlaštenog distributera Xiaomi brenda za Austriju, Hrvatsku, Srbiju, Sloveniju i Crnu Goru, je rekao:
- Posebno sam sretan jer je, samo nekoliko tjedana nakon otvorenja prvog Mi Storea u Londonu, i nekoliko mjeseci nakon otvorenja u Beču, hrvatsko tržište pametnih telefona postalo bogatije za jedan globalan brand, kazao je Čavar, a za Večernji list je komentirao koliko je uopće prepoznatljivost tog brenda u Hrvatskoj:
- Xiaomi je u Hrvatskoj još u počecima. O prepoznatljivosti brenda nam je teško pričati jer u pitanju Xiaomija dosta varira. On je u općoj publici izrazito nizak, ali postoji velika baza lojalnih Xiaomi fanova koji svoja iskustva šire na druge korisnika i upravo je "word of mouth" jedan od glavnih stupova Xiaomi marketinga.
Čavar ističe da će Mi Store pomoći Xiaomiju da pokaže ozbiljnost svoje ponude i pruži priliku korisnicima da se sami uvjere u kvalitetu:
- Trgovinu ne gledamo nužno kao profitnu jedinicu, Xiaomijeva politika trgovina je fokus na iskustvo korisnika. Shop Već svojim izgledom daje do znanja da se radi o ozbiljnom brendu, a nudimo i servis pa i uslugu "Zero day" servis u kojoj već isti dan do kraja radnog vremena dobivate uređaj nazad, ako ga donese ujutro.
Xiaomi je poznat kao brend koji na tržište izbacuje mobitele povoljnih cijena, a sa sve boljim specifikacijama, što je taktika koju je odlično koristio i poznatiji Huawei. A najskuplji flagship im je Mi 8 Pro za 4.999 kuna. Može li Xiaomi napasti Huaweijev srednji segment u Hrvatskoj?
- Ne sumnjam da će Mi Store biti zanimljiv Hrvatima. U neku ruku i naša konkurencija Huawei nam je učinio uslugu, probio je taj imidž da kineski smartphone uopće nije loš, dapače jedan je od boljih. Ne krijemo da nam ambicija nije biti br 3 ili 4, nego biti br 1. Teško je reći napadamo li mi srednji segment, to je trik pitanje - što je srednji segment. Moglo bi se reći da je i cijeli Xiaomi srednji segment po visini cijene. Naš flagship Pocophone s najbržim procesorom na svijetu Snapdragonom 845, sa 6 GB RAM-a i 128 GB memorije stoji 2999 kuna. Od Pocophonea definitivno najviše očekujemo, sve nas je ugodno iznenadio, i bit će nam jedan od fokus modela u 2019 - zaključio je Čavar.
Zagrebački Mi Store ponudit će velik broj Xiaomijevi pametnih telefona, ali i cijeli niz drugih gadgeta. Uz najnovije modele Mi 8 Pro, Mi 8 Lite i Redmi Note 6 Pro smartfona, u ponudi su i slušalice za pametne telefone, mobilni USB punjači i auto punjači, robot usisavači, električne četkice za zube pa i laserski vertikalni 4K projektor za oko 13.000 kuna...
Inače Xiaomi ističe da je u trećem kvartalu ove godine već ostvario svoj godišnji cilj isporuke od 100 milijuna uređaja, dobrim dijelom i zahvaljujući u najvećoj mjeri seriji Mi 8 uređaja koji će biti dostupni i u sklopu hrvatskog Mi Storea.
Na otvaranju u Areni u subotu može se očekivati gužva jer su najavljene i promotivne akcije. U prvih 11 minuta od otvorenja slijedi akcija 1+1 gratis, dok u sljedećih 100 minuta slijedi akcija 2+1 gratis.
Xiaomi is the Best.