Počela je potraga za globalnom PR agencijom, koja bi, kako jednom reče direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić, Hrvatskoj trebala priskrbiti publicitet kakav dobiju događaji poput vjenčanja Georgea Clooneya, Hrvatska turistička zajednica objavila je međunarodni natječaj za odabir agencije za upravljanje odnosima s javnošću i predstavnicima medija.
Natječaj se sastoji od dvije faze. Za prvu, pretkvalifikacijsku fazu nadmetanja, rok za dostavu dokumentacije je 1. prosinca 2014., nakon čega će se izabrati najviše pet ponuditelja. Oni će biti pozvani u drugu fazu natječaja, kada će morati prezentirati svoje zamisli o provođenje istraživanja postojećeg stanja, razvoju strategije odnosa s javnošću za petogodišnje razdoblje, razradi strategije kroz trogodišnji PR/MR plan itd. Za taj je posao Hrvatska turistička zajednica rezervirala rezervirala 12,5 milijuna kuna, a ponuda će morati sadržavati detaljnu specifikaciju svih troškova.
Inače, HTZ je u sklopu priprema za kompletan redizajn i promjenu imidža hrvatskog turizma nedavno raspisao i poziv za dostavu prijava za izradu krovnoga komunikacijskog koncepta. U povijest, među ostalim, ide i 'Mediteran kakav je nekad bio' ide u povijest. Inače i taj natječaj, koji bi osim novim sloganom i logom trebao urediti i novom krovnom idejom hrvatskog turizma, ima dvije faze. Prva, u kojoj su zainteresirane agencije trebale dostaviti samo podatke o osposobljenosti, završila je jučer, a kandidiralo se 13 kandidata za taj posao. U drugi krug će ih ući najviše pet, koje uskoro moraju dostaviti i svoje razrađene ideje. One će biti testirane na osam najvažnijih emitivnih tržišta i tek potom slijedi konačni izbor. Promocija u novom ruhu trebala bi biti spremna za najvažnija događanja u 2015.
>> Ratomir Ivičić: Korejce učimo da je Hrvatska više od Zagreba i Dubrovnika
Hrvatski turizam je poceo s Ivcicem.prije nista nije bilo.Sve treba promjeniti, Imamo na celu dva je.....vjetra koji se izivljavaju na turizmu i pune dzepove prijateljima i......