Sajam luksuza, a gdje drugdje nego u Pekingu.
Gotovo 300 proizvođača iz 20 zemalja diljem svijeta došlo je na ovaj sajam blještavila i luksuza ponuditi bogatim Kinezima svoje proizvode, piše China daily.
Švicarski satovi koji postaju sve popularniji u dalekoj Kini, namještaj, dragulji, luksuzne jahte... ima svega, ali samo rijetki si to mogu priuštiti.
Brendovi poput Guccija, Louis Vuittona ili Burberryja već su stekli velik broj poklonika u Kini, dok se neki brendovi, pogotovo oni manji, tek proguravaju. Ipak, kažu organizatori sajma luksuza, jako bogati ljudi nisu zainteresirani za ono svima dobro znano, oni traže ekskluzivu, jedinstvenost i pravi luksuz. Stoga, male tvrtke na ovom sajmu steći će priliku za širenje na kinesko tržište i hvatanje bogate kineske klijentele. U videu ruskog Euronewsa možete pogledati kako izgleda sajam i najluksuznija roba na svijetu.
>>Trgovina 'lažnjacima' teška koliko i narkobiznis – 200 mlrd. eura