U Hrvatskoj se godišnje konzumira 5,7 litara sladoleda po stanovniku. Među okusima koje Hrvati najviše vole uvjerljivo su čokolada i vanilija, a nakon njih lješnjak, šumsko voće i jagoda, pokazalo je danas predstavljeno istraživanje Leda u suradnji s agencijama Ipsos Puls i Valicon.
Sladoled je, tvrdi se, daleko najpopularnija slastica među hrvatskim potrošačima i čak dva puta popularniji među djecom od bilo koje druge slastice. Najviše je sladoledoljubaca među Zagrepčanima i Dalmatincima, nakon kojih slijede Slavonci. Sladoled je obiteljska poslijepodnevna slastica, najviše se liže od 13 do 20 sati, a čak 70% sladoleda pojede se kod kuće.
Žene vole sladoled više nego muškarci (54% prema 46% čestih konzumenata), po dobnim skupinama najomiljeniji je među 20-godišnjacima (preko 25% čestih konzumenata) i 30-ogodišnjacima (21%), ali obožava ga i 20% tinejdžera.
Iz Leda najavljuju kako novu sladolednu sezonu otvaraju s 35 novih sladoleda, a u svom asortimanu imaju čak 235 različitih vrsta, koje izvoze na 20-tak tržišta diljem svijeta, među kojima su i BiH, Slovenija, Mađarska, Kosovo, Norveška, Švedska, Njemačka, Francuska, SAD, Izrael, Malta, Libija, Italija, Nizozemska, Crna Gora i Srbija.
U počast omiljenoj slastici, Ledo po prvi puta u subotu 23. svibnja u Maksimiru slavi praznik sladoleda SladoleDan, čime će i službeno otvoriti novu sladolednu sezonu.