EDUKACIJA

Zbog brzog donošenja rješenja, nije moguće biti najbolji u svemu

Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zbog brzog donošenja rješenja, nije moguće biti najbolji u svemu
18.05.2019.
u 12:12
U projektu Večernjeg lista i časopisa Zaposlena “Mentorstvo kao oblik networkinga među ženama” sudjelovala Ivana Marković iz A1
Pogledaj originalni članak

Svibanjsko okupljanje mentorica i kandidatkinja u hotelu Esplanade u sklopu projekta Večernjeg lista i časopisa Zaposlena “Mentorstvo kao oblik networkinga među ženama” obilježilo je predavanje Ivane Marković, glavne direktorice za segment privatnih korisnika u A1.

Kao jedna od najkompetentnijih liderica s bogatim iskustvom u realizaciji projekata održala je predavanje o temi “Prioritizacija u A1 Hrvatska”. Naglasak je stavila na proces praćenja i reprioritizacije ZID-a, a posebno se dotaknula agilnih projekata te pristupa prema njima.

Preraspodjela resursa

Impresivna mentorica koja je diplomirala na Fakultetu ekonomije i trgovine u Italiji, a karijeru je počela u FMCG industriji A1 timu pridružila se 2014. godine, kao direktorica prodaje privatnim korisnicima.

Samo dvije godine kasnije postala je glavna direktorica za segment privatnih korisnika te je kao najveći izazov istaknula transformaciju tadašnjeg Vipneta iz mobilnog u konvergentnog operatera koji danas nosi ime A1 Hrvatska.

Istaknula je važnost i korisnost ZID-a, a smatra da je to vidljiv napredak i unapređenje suradnje te kontinuirano monitoriranje statusa projekta, kao i transparentna i efikasna dodjela preraspodjele resursa. Vizualnim prikazom prioritizacije uspjela je približiti što agilni projekti predstavljaju u telekomunikacijskoj industriji.

S obzirom na to da su predavanje slušale žene na vodećim pozicijama različitih industrija, raspravom koju su pokrenule Tamara Sušanj Šulentić iz Plive i Snježana Bahtijari iz Ericssona dominirala su pitanja inovativnih procesa i koliko se razlikuje njihova realizacija s obzirom na vrstu industrije. – Velika je potražnja za idejama koje trebamo od kreativnih ljudi – rekla je direktorica marketinga, komunikacija i društvene odgovornosti Ericssona Nikola Tesla Snježana Bahtijari ističući kako se donošenje ideja iznimno cijeni u Ericssonu.

Iz perspektive farmaceutske industrije, svojim mišljenjem nadovezala se Tamara Sušanj Šulentić tvrdeći da je njezina branša doživjela promjenu vrijednosti.

– Kod nas se pak kreativnost traži po potrebi jer su bitnija svojstva te dodane vrijednosti – objasnila je Tamara Sušanj Šulentić.

Svi su se složili da zbog potrebe brzih donošenja rješenja, nije moguće biti najbolji u svemu. Rasprava se uskoro zaokrenula u smjeru isticanja nedostatka agilnog pristupa, a za Ivanu Marković to je površnost u početnoj realizaciji.

Mentorski parovi podijelili su svoja dosadašnja iskustva pa su tako mentorica Draženka Andrašek, direktorica tiskarske djelatnosti u Narodnim novinama i njezina kandidatkinja Anamarija Špicnagel Ćurko istaknule da je projekt nadmašio sva njihova očekivanja.

– Nisam ništa znala o svojoj mentorici i upoznavanje je moralo krenuti od 0. Teme naših sastanaka bile su prodajne vještine, promocija i redizajn web stranice – otkrila je Anamarija Špicnagel Ćurko, koju je Draženka Andrašek nahvalila.

- Izazov mi je bio mentorirati osobu poput Anamarije jer ima odrasli biznis i zna što želi, i ne djeluje kao osoba kojoj treba mentoriranje – istaknula je Draženka Andrašek.

Poučni britki savjeti

Kao drugi mentorski par predstavile su se kandidatkinja Sunčana Jozić Lučić, vlasnica kreativne agencije Gugabaga i dizajnerica brenda Fairtulle te Marija Klaić, regionalna menadžerica Opela čiji projekti u fokusu imaju približavanje ženskoj populaciji. Uz Marijinu pomoć, Sunčana je razvila još jedan brend – All around.

– Htjela sam da proizvod bude marama koja može biti suvenir i samo dekorativne prirode, ali ima višestruku namjenu kao modni dodatak i za muškarce, žene, djecu pa čak i životinje. Ovo su personalizirane marame, a posebnost se ističe u materijalu koji se koristi: tencel. Ovo je ekofriendly proizvod i ima biorazgradivo svojstvo – objasnila je Sunčana Jozić Lučić koja trenutno radi na prilagodbi dizajna i prodaju planira plasirati kroz više kanala.

– Marijini britki savjeti dobro su mi došli i mislim da smo jako puno naučile jedna od druge – rekla je Sunčana za koju Marija smatra kako je jedna od najkreativnijih osoba.

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.