A1 Hrvatska, (prije poznat kao Vipnet) uz promjenu imena i branda potpuno je promijenio i način rada pa i dizajn poslovnih prostora, stoga su nas jučer ugostili te predstavili sve novitete. Još prije dvije godine pokrenuli su procese digitalne transformacije s ciljem digitalizacije korisničkog iskustva. A ta je transformacija uključivala i promjenu internih procesa, uvođenje novih metoda rada te razvoj novih digitalnih vještina te modernizaciju radnog prostora.
U modernizaciju su investirali gotovo 4 milijuna eura. Unutar projekta implementirane su društvene zone na svakom katu, neformalna mjesta za rad, a broj soba za sastanke narastao je s 20 na 81 – što uključuje fokus sobe za kratke sastanke te šesnaest kolaboracijskih soba za agilne timove. Ukratko, sada rade u otvorenim prostorima, a zid odnosno ured nema ni predsjednik uprave kao ni članovi menadžmenta. Nadalje, nema više vertikala poput toga da odjel marketinga sjedi na okupu, već zajedno sjede oni koji i surađuju na istom projektu i iz različitih odjela.
– Kampus kompanije posebno je dizajniran tako da bude zabavan i suvremen, a da istovremeno potiče kontinuirano učenje i razvoj te izgrađuje kulturu suradnje i inovacija – rekao je Ivan Skender, glavni direktor za transformaciju poslovanja A1. Osim uvođenja agilnih metodologija, kompanija ulaže više od 3 milijuna kuna godišnje na edukaciju zaposlenika.
Pokrenuta je i Digitalna akademija, a u 9600 sati treninga, više od 500 zaposlenika, učilo je o različitim metodologijama kao što su Design Thinking, UX Design, Product Owner, Agile & Scrum, Lean Six Sigma Green Belt, Big Data i slično.
Uvode se i fleksibilni oblici rada, poput fleksibilnog radnog vremena i fleksibilno mjesto rada.
– Fizički radni prostor i fiksno radno vrijeme, ubrzano se napuštaju u digitalnoj eri. Od tvrtki se očekuje efikasnost, fleksibilnost i novi pristup poslu. Te trendove pratimo i mi ne bi li zaposlenicima omogućili bolji balans između privatnog i poslovnog života – pojasnio novosti je Ivan Bartulović, glavni direktor za ljudske resurse i korporativne komunikacije A1 Hrvatska.
Pogledajte video o misterioznim ljudima - tko su zelena djeca, svjedokinja Kennedyjeva ubojstva...
Ne kuzim tu novu dimenziju, usluga ista kao i prije. Cijene iste ili malo vise nego prije. A najbolja fora je s mobitelima 90% popusta kao sada je 9 kn, a ostatak normano na 36 rata tako da kupis mob mob skuplje nego u slobodnoj prodaji