Hans Raumauf, predsjednik NO-a Helios Vienna Insurance Groupa, o spajanju društava unutar VIG-a:

Želimo ostati lider hrvatskoga tržišta životnih osiguranja

Foto: Arhiv Vl-a
Želimo ostati lider hrvatskoga tržišta životnih osiguranja
16.12.2009.
u 08:00
Branša općenito ima pad oko 3 posto u ovoj godini, a naša grupa s druge strane ima rast, i to gotovo 9 posto, što nam daje razlog za optimizam, tvrdi Ramauf.
Pogledaj originalni članak

Vienna Insurance Group (VIG) vodeće je osiguravajuće društvo u Hrvatskoj po broju životnih osiguranja s tržišnim udjelom od 18 posto te na četvrtome mjestu ukupno s tržišnim udjelom od oko 8 posto. Prošle godine spajana su društva unutar grupe, a taj je postupak završen jučer spajanjem Heliosa i osiguranja Cosmopolitan Life. O integraciji unutar grupe i o tržištu osiguranja općenito razgovarali smo s Hansom Raumaufom, predsjednikom Nadzornog odbora HELIOS Vienna Insurance Group.

Koji je razlog spajanja Heliosa i osiguranja Cosmopolitan Life te što VIG time dobiva?

Gledajući hrvatsko tržište osiguranja u kontekstu ulaska u Europsku uniju, oba su ova društva dobra, ali premala i to je glavni razlog spajanja u jedno zajedničko osiguravajuće društvo.

Planiranim razvitkom dva bi nas odvojena društva mnogo više stajala i ne bismo bili konkurentni na tržištu. Ovom fuzijom završen je proces spajanja unutar grupe, dobili smo dva konkurentna društva Kvarner i Helios-C Life, koja će se na tržištu nadopunjavati svojim uslugama i privlačenjem klijenata.

Spajanjem dviju kuća postavili ste i nove ciljeve u poslovanju, o čemu je riječ i kako to mislite ostvariti?

U skladu s našom dugoročnom strategijom ciljevi su nam prije svega zadržati lidersku poziciju u životnim osiguranjima u Hrvatskoj i povećati tržišni udio s današnjih 18 posto.

Branša općenito ima pad oko 3 posto u ovoj godini, a naša grupa s druge strane ima rast, i to gotovo 9 posto, što nam daje razlog za optimizam. Iduće godine očekujemo kako će situacija biti slična ovogodišnjoj, odnosno ne očekujemo značajan rast u odnosu prema ovogodišnjem poslovanju. Gledajući tržište u Hrvatskoj, osim zadržavanja liderske pozicije u životnom osiguranju nastojat ćemo postati treća osiguravateljska kuća na cijelom hrvatskom tržištu.

Kako vidite budućnost tržišta u Hrvatskoj i regiji i planirate li uvesti neke novitete?

Hrvatska ostvaruje mnogo bolje rezultate ako je usporedimo s drugim tržištima u regiji, Makedonijom koja ostvaruje 75 dolara po stanovniku ili Albanijom sa 27 dolara, no još je uvijek ispod europskog prosjeka. Ovdje se primjerice uplati 430 dolara po osobi za osiguranje u godini, u Austriji je taj iznos 2870 dolara po osobi, a u Europskoj uniji prosjek doseže 3760 dolara po osobi u godini.

Tržište ima svoje zakonitosti i prioritet, na čelu kojih su automobili, pa stanovi odnosno imovina te životna osiguranja i u tom ćemo području tražiti prostor za napredak što većim i prihvatljivijim ponudama za naše klijente.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.