Priča o uspjehu

Znanje stečeno u Venezueli uspješno prenijeli u Hrvatsku

Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Mara Vitloš Hrgetić
Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Mara Vitloš Hrgetić
Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Mara Vitloš Hrgetić
04.06.2016.
u 20:28
U prvoj godini imali su 12 posto popunjenosti s 8900 posjetitelja, a 2015. godine 26 posto popunjenosti s njih gotovo 18.000
Pogledaj originalni članak

Kongresni centar Forum Zagreb poduzetnički je pothvat Josipa Hrgetića, Hrvata koji se u Venezueli već 20 godina uspješno bavi kongresnim turizmom, i njegove supruge Māre Vītols-Hrgetić.

Forum Zagreb službeno je otvoren u travnju 2014. godine, a prvo događanje kod njih organizirao je AmCham u ožujku prije otvorenja.

Umrežavanje i kreativnost

– Naša je misija najvećom profesionalnošću, podrškom i uslugom pridonijeti uspješnoj organizaciji poslovnih događanja svojih klijenata, od manjih seminara i sastanaka do srednje velikih kongresa, a naša je vizija biti najkvalitetniji i najinovativniji kongresni centar u Zagrebu. Htjeli bismo postati predvodnikom najnovijih trendova i tehnoloških inovacija u kongresnoj ponudi Zagreba i organizaciji poslovnih događanja te prostor za razvoj talenata i znanja. Voljeli bismo da nas prepoznaju i kao središte umrežavanja, kreativnosti i inspiracije – objasnila nam je Māra Vītols-Hrgetić. Njihov kongresni centar u Venezueli FORO XXI ima uređene prostorije za različita događanja, stoga je ubrzo postao prvi pravi kongresni centar u Caracasu, a ne hotel s kongresnim dvoranama. Odlučili su se pokrenuti sličan biznis i u Lijepoj Našoj, a kada im je predstavljen projekt Green Golda u sklopu kojeg je bio predviđen kongresni centar, zaljubili su se na prvi pogled. – Mislila sam da će kongresni centar u Zagrebu raditi na isti način kao u Caracasu, ali zapravo postoje mnoge razlike. U Venezueli imamo puno strože uvjete, nikada nismo ulagali u marketing, a klijenti planiraju svoja događanja pola godine, čak i godinu dana prije. Također, postoje i druge razlike, ja se još uvijek se ne mogu prilagoditi ideji da se poslovi mogu sklopiti u kafićima. Ipak, ima mnogo tvrtki s kojima radimo i u Hrvatskoj i u Venezueli – kaže Vītols-Hrgetić.

Njihov tim broji devet zaposlenika, a kažu da uspjeh duguju tome što pokušavaju biti prijatelji klijentima. Kako kaže, nema bolje nagrade od zadovoljnog klijenta i njegove preporuke. – Podrška i posvećenost potrebama klijenta, povjerenje i sigurnost srž su našega posla i po tome se razlikujemo od konkurencije. Svake godine rastemo, u našoj prvoj godini imali smo 12 posto popunjenosti u 221 događanju s 8900 posjetitelja, no već 2015. imali smo 26 posto popunjenosti u 557 događanja s gotovo 18.000 ljudi. Ove godine samo u prva četiri mjeseca imamo više od 35 posto popunjenosti s 382 događanja i više od 17.000 ljudi – pohvalila se Vītols-Hrgetić.

Praćenje noviteta

Kako kaže, kontinuirano prate novitete u svijetu kongresnog i poslovnog turizma, a uskoro kreću i u raspisivanje projekta EU za moderniziranje tehnologije u kongresnom centru.

Od značajnijih projekata koje planiraju nastaviti i ove godine Vītols-Hrgetić izdvaja Meeting G2, poslovnu konferenciju za Hrvate u dijaspori kojoj je cilj umrežavati Hrvate iz domovine s dijasporom te povećati poslovanje između njih te ulaganje dijaspore u Hrvatsku.

– Sada razvijamo portal koji će služiti savjetovanju i suradnji. To je naš skromni doprinos Hrvatskoj – poručuje Vītols-Hrgetić     

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

GF
gfrancic
22:22 04.06.2016.

Voljeli bismo, zeljeli bismo, kome uopce treba kongresni centar? I sto vi latinosi sabvasim skolama uopce znate, nista.