Nove linije

Zračna luka Rijeka očekuje 40 posto više putnika

Foto: Goran Kovačić/Pixsell
Zračna luka Rijeka očekuje 40 posto više putnika
23.03.2018.
u 14:28
Ljetna sezona letenja počinje 26. ožujka, a u 2018. uvode se tri nove redovne aviolinije, za Eindhoven, Frankfurt i Katowice. Novi charter aranžmani vezani su za poljsko i francusko tržište - Varšavu, Katowice, Gdanjsk, Pariz, Nantes i Lyon
Pogledaj originalni članak

Zračna luka Rijeka očekuje u ovoj godini povećanje putničkog prometa od oko 40 posto, a uvode se i tri nove redovne, kao i nove charter linije, najavljeno je u petak na konferenciji za novinare.

Direktor Zračne luke Rijeka Tomislav Palalić rekao je da se očekuje značajno povećanje prometa u odnosu na lani, kada je prevezeno 140.000 putnika i obavljeno 5000 operacija. Prošla godina bila je rekordna po dobiti, jer je ostvarena dobit od 2,5 milijuna kuna, a porasli su i prihodi, rekao je.

Ljetna sezona letenja počinje 26. ožujka, a u 2018. uvode se tri nove redovne aviolinije, za Eindhoven, Frankfurt i Katowice. Novi charter aranžmani vezani su za poljsko i francusko tržište - Varšavu, Katowice, Gdanjsk, Pariz, Nantes i Lyon.

Zamjenik primorsko-goranskog župana Marko Boras Mandić rekao je da će se ove godine pojačati komunikacija s domaćim putnicima, kako bi im se približile usluge krčkog aerodroma, s kojeg mogu krenuti na put na oko 50 destinacija i koji je otvoren cijele godine.

Naglasio je da Županija nije zadovoljna konceptom PSO-a , tj. sustavom domaćih aviolinija subvencioniranih od države s gotovo 100 milijuna kuna, od kojih Zračna luka Rijeka, kako je kazao, dobiva mrvice. Apelirao je da se ne čeka 2020. i novi natječaj nego da se revidira PSO i njegov učinak u prošle dvije godine te da se pojačaju domaće veze prema Dubrovniku, kako bi Rijeka s njime bila povezana dnevnom linijom.

Na novinarsko pitanje zašto Zračna luka Rijeka stagnira, dok druge bilježe rast, Palalić je odgovorio kontrapitanjem – zašto Zračna luka Rijeka nema sustav domaćeg prijevoza, koji nije zanemariv i znatno utječe na promet? Rekao je da je Zračna luka Rijeka ima najveći porast broja operacija, pri čemu ne koristi subvencije i svake godine povećava profit te da je to jedina hrvatska zračna luka koja ulaže u sustav udruženog oglašavanja i daje 20 posto proračuna u taj sustav.

Boras Mandić na to je rekao je da bi Rijeka, kada bi bila u poziciji Splita ili Dubrovnika, samo kroz PSO imala povećanje za 200.000 putnika te da bi se to moglo ostvariti samo jednom administrativnom odlukom resornog ministarstva.

Deklarativno, svi se s time slažu, ali da nema odgovarajuće odluke, rekao je i dodao kako Pula i Zadar kroz PSO imaju od 50 do 70.000 putnika.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

IT
I-To
15:44 23.03.2018.

ovoliko područje sramni brojevi putnika danas je minimum nekakvih 500.000 putnika a za Ovu zračnu luku bio bi broj oko 2 miliona putnika a ostalo je sramotno a to je kriva Primorsko Goranska vlada i nitko drugi.