Županjska tvrtka Same Deutz Fahre, koja se bavi proizvodnjom kombajna, može biti zadovoljna poslovnim rezultatima u 2014. godini s obzirom da su plan ispunili sto posto.
Za ovu godinu planirali su proizvesti 380 kombajna u čemu su na kraju, unatoč svim poteškoćama, i uspjeli.
- Strahovali smo da nećemo uspjeti, a najviše radi rusko – ukrajinske krize. Imali smo narudžbu i za taj dio Europe pa smo se bojali da će sve to propasti. Međutim, na kraju smo i tamo nešto prodali, kaže tehnički direktor tvrtke Damir Kobaš. Uz taj dio tržišta tvrtka je zadržala već postojeća tržišta u Francuskoj i Njemačkoj, gdje su i prodali i nešto više od planiranog broja kombajna, dok su Kazahstan i Litva nova tržišta koja su im se otvorila od ove godine.
O poslovanju ove tvrtke, koja već nekoliko godina važi za jednu od najuspješnijih uopće u ovom dijelu Hrvatske, govori i to da oni izvoze čak 98 posto svoje proizvodnje. Radi izvoznih rezultata koje ostvaruju Udruga hrvatskih izvoznika županjsku tvrtku proglasila je kao najinovativnijeg hrvatskog izvoznika. Kobaš najavljuje kako ih dosadašnji rezultati neće uspavati nego i da od sljedeće godine imaju još veća poslovna očekivanja.
– Planiramo da u idućoj godini proizvedemo 430 kombajna. Veliki je to izazov za sve nas tako da ozbiljne pripreme sada već naveliko traju. Bitno nam je da u idućoj godini proizvedemo više od ovogodišnjih 380 kombajna jer bi i već to bio veliki uspjeh i značilo da je poslovna godina bila uspješna, ističe Kobaš. Uz već nadaleko poznati i prepoznatljiv eko – kombajn glavne tvrtkine uzdanice u 2015. godini biti će modeli C9000 i C7000. Ovaj potonji rađen je u suradnji sa talijanskom dizajnerskom kućom Giugarro koja surađuje i sa više automobilskih proizvođača. Ti poslovni planovi značiti će i povećanje broja zaposlenih tako da se planira povećanje broja zaposlenih sezonaca za 10-15 posto.
– Ove godine smo uz 95 stalno zaposlenih radnika imali i 125 sezonaca. Radi većih poslovnih planova iduće godine zaposlit ćemo preko 150 sezonaca. Već su raspisani natječaji za zavarivače i lakirere, a trebat će nam još i tokara, bravara, inženjera strojarstva…, zaključio je Kobaš.