Osim štandova iz susjedstva, od Crne Gore i Bosne i Hercegovine do Srbije, te stalnog sudjelovanja Irana, na zagrebačkom Interliberu ove se godine može naći i tzv. britanski kutak. Riječ je o gostovanju britanskih poznavatelja izdavaštva Emme House, direktorice za međunarodnu trgovinu britanske udruge izdavača, te Nathana Hulla, direktora nakladništva u Penguinu i dugogodišnjeg direktora digitalne strategije u Universal Musicu, gdje je osmišljavao digitalnu strategiju za izvođače poput U2, The Rolling Stonesa... Tema njihova izlaganja na Velesajmu bila je budućnost izdavaštva, s posebnim osvrtom na digitalno izdavaštvo. A ono je zbog izvrsno posjećenog štanda Hrvatskog telekoma u 6. paviljonu ove godine prisutnije u ponudi sajma. Tako se na tom štandu reklamira čitač Planet9, ali i knjižara Planet9. To je projekt s kojim već surađuju mnogi domaći izdavači i na kojem je, primjerice, već dostupan i novi roman Ede Popovića.
No ne da se ni stara dobra tiskana knjiga. Tako je trećeg dana sajma među traženijim knjigama bio roman Carlosa Ruiza Zafona "Marina", ali i bespoštedna knjiga Keitha Richardsa "Život".