Nakon velike fame koja se oko njena dolaska stvarala na socijalnim mrežama, u Zagrebu je u subotu nastupila Chinawoman, odlična kanadska kantautorica s berlinskom adresom. Na zagrebački je koncert došla u pratnji bariton-gitarista iz Italije i bubnjara iz Irske uz pojačanje domaćih back vokala među kojima su bile Lidija Dokuzović i Ida Prester.
Nastup je otvorila melankoličnom indie baladom "Lovers Are Strangers" iskoristivši najprepoznatljiviji adut u samom početku, a vrhunac koncerta dosegnula je izvedbom pjesme "Russian Balerina" koja je i one koji donedavno nisu čuli za Chinawoman natjerala da zanjišu bokovima.
Iako je Chinawoman najbolja kada je na pozornici sama, međunarodni sastav stvorio je dobru zvučnu kulisu koja bi omogućila dojmljivom glasu frontmenice da dođe do izražaja, no u tome ju je omela domaća publika čiji je konstantni pozadinski žamor često nadglasavao glazbu s pozornice.
Dio nevolja sa zvukom sigurno treba pripisati slaboj akustici prostora dvorane Željezničar koji je zbog velike navale u zadnji čas odabran kao zamjena za Kino Studio u kojem se koncert prvotno trebao održati. Možda bi bilo bolje da su se organizatori držali malog, intimnijeg prostora u kojem bi samozatajna kantautorica lakše komunicirala s publikom.