Igrali smo betu Skull and Bonesa

Čini se da igrači ipak neće dobiti uzbudljivu piratsku avanturu kojoj smo se nadali

Foto: Ubisoft
Čini se da igrači ipak neće dobiti uzbudljivu piratsku avanturu kojoj smo se nadali
19.12.2023.
u 10:21
Igrači posebno kritiziraju neatraktivnost likova, gotovo nikakvu priču, te repetitivnu dosadu pomorskih zadataka
Pogledaj originalni članak

Prošloga vikenda bili smo među igračima koji su dobili priliku isprobati zatvorenu beta-verziju Skull and Bonesa, dugo očekivane piratske avanture koja je nastala kao kolaboracija velikog broja Ubisoftovih studija, uključujući i onaj beogradski. Razvoj je predvodio Ubisoft Singapore poznat po radu na Assassin's Creedu, a kojem je ovo bila prva prilika da vodi razvoj sasvim nove Ubisoftove igre.

Smještena u zlatno doba piratstva krajem 17. stoljeća, puna verzija Skull and Bonesa premijeru će imati 16. veljače 2024. godine. Igrači su dugo čekali ovaj nekoliko puta odgađan naslov, zbog čega se šuškalo i da bi Ubisoft mogao u potpunosti odustati od igre, a sudeći prema dojmovima nakon igranja bete – možda bi im to bilo i najbolje.

Reddit, naime, pršti od negativnih ocjena igrača koji su odustali od igranja i prije nego što im je istekao dopušteni šestosatni period, posebno kritizirajući neatraktivnost likova, gotovo nikakvu priču, te repetitivnu dosadu pomorskih zadataka. Ironično, mnogi im sada predlažu da umjesto Skull and Bonesa zaigraju Assassin's Creed: Black Flag, deset godina staru Ubisoftovu uspješnicu koja je i bila inspiracija za Skull and Bones.

Ne bi bilo pošteno pretjerano granatirati igru koja još nije ni izašla, ali uzimajući u obzir zaista utemeljene kritike, vlastiti dojam i vrlo kratak rok za bilo kakve korekcije, izgledno je da u veljači nećemo dobiti uzbudljivu piratsku avanturu kojoj smo se nadali.

Tome je, čini se, doprinio nedostatak jasnog kreativnog vodstva zbog kojeg je igra od početka razvoja 2013. do danas nekoliko puta mijenjala fokus, premijera je od 2017. godine do danas odgođena čak pet puta. Igra je zbog toga i višestruko premašila budžet, pa je do sada koštala čak 120 milijuna dolara.

Prošli tjedan bio je pun najava koje pokazuju da nije samo Ubisoft u ozbiljnim problemima. Još jedna vijest iz rubrike "tome se nismo nadali" dolazi iz Naughty Doga, developera fenomenalnog The Last of Us koji je nakon višemjesečnog natezanja ipak odustao od razvoja multiplayer verzije hit-igara The Last of Us po kojima je nastala i nagrađivana serija.

– Shvaćamo da su mnogi od vas očekivali novosti o projektu koji smo nazvali The Last of Us Online. Ne postoji jednostavan način da ovo kažemo: donijeli smo nevjerojatno tešku odluku da zaustavimo razvoj te igre. (...) Da bismo izdali i podržali The Last of Us Online, morali bismo staviti sve svoje studijske resurse u podržavanje sadržaja nakon lansiranja u godinama koje dolaze, ozbiljno utječući na razvoj budućih igara za jednog igrača. Dakle, imali smo dva puta pred sobom: postati isključivo servisni studio za multiplayer igre ili nastaviti fokusirati se na narativne igre za jednog igrača koje su definirale nasljeđe Naughty Doga – napisali su u objavi koju mnogi čitaju i kao velik udarac Sonyju, na čijim je konzolama The Last of Us imao ekskluzivne premijere.

Taj veliki nakladnik zadnjih je godina mnoge karte polagao u razvoj ekskluzivnih multiplayera od kojih neki propadaju i prije lansiranja: od ukupno 12 najavljenih za 2024. i 2025. godinu šest se, po svemu sudeći, ipak neće dogoditi. Priznao je to i Sonyjev čelnik Hiroki Totoki, između ostaloga potaknut poteškoćama u koje je upao razvoj The Last of Us Online. Zbog toga mnogi propituju i veliku Sonyjevu akviziciju – kupnju studija Bungee koji stoji iza masivnog multiplayera Destiny 2, kao i nekoliko manjih studija koji su trebali pogurati Sonyjevu promjenu nakladničkog smjera.

Pa iako je Sony sada u problemu, smanjivanje najavljenog broja masivnih multiplayera ne mora biti loša vijest za igrače, pogotovo u slučaju Naughty Doga koji već godinama proizvodi neke od najboljih igara u povijesti. Sada bar znamo da one neće patiti zbog planova Sonyjevih šefova kojima se, čini se, svidjelo beskonačno kapitaliziranje najmanje kreativnih formi igara.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.