Zoran Maljković

Danas ni Proust ne bi mogao objaviti "U traganju za izgubljenim vremenom" jer bi to proglasili neisplativim

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Danas ni Proust ne bi mogao objaviti "U traganju za izgubljenim vremenom" jer bi to proglasili neisplativim
03.08.2022.
u 16:13
"U velikim izdavačkim kućama ekonomisti su preuzeli dominaciju i većinom nije bitno što objavljujete nego je važno samo to da se dobro prodaje. No, možete vi uložiti velik novac u reklamu, u PR, u bilo što, ali ako taj netko tko je knjigu kupio na osnovu tog PR-a tu knjigu u konačnici ne preporuči svom prijatelju, susjedu ili nekome, od te knjige zapravo - ništa. Usmena predaja je jedina sigurna reklama" kaže urednik Zoran Maljković koji je nakon 25 godina provedenih u Mozaiku knjiga počeo graditi književni program nove izdavačke kuće Petrine knjige

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)


Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.