Ovo ljeto kazališni život u Zagrebu bolji je nego li ikada prije. Na Tomislavcu Zrinski za sve ljubitelej opere, a za sve fanove kazališta tu su Ljetne noći teatra Exit, za koje je ovo ljeto Matko Raguž, osnivač i ravnatelj Exita, izabrao sjajne gostujuće predstave. Ili kako on kaže: u sklopu tog programa gledamo "prave exitovske predstave" koje su nastale u kazalištima diljem regije. Takav je bio i "Dogville", redatelja Kokana Mladenovića, kojeg smo vidjeli na Sceni F22, zamjenskom prostoru za atrij Muzeja za umjetnost i obzor, u noćima kada Zagrebu zaprijeti kiša.
Svojedobno je redatelj Kokan Mladenović, govoreći o verbalnom deliktu, atmosferu u Srbiji opisao “kao na Titanicu”. Šira i sjajna opservacija te teze njegova je predstava “Dogville” nastala kao scenska adaptacija scenarija za kultni film Larsa von Triera. Izolirani gradić ovdje je simbol svega što ne valja u Srbiji, ali i današnjem svijetu – u ljudima. Scene su brutalne: bliže publici su one koje pričaju priču, u dubini scene one koje joj daju moćan komentar. Uz troje glumaca na sceni je i troje glazbenika sastava “Vrooom”, a Mladenović stvara i predstavu i koncert u jednom dok se na velikom platnu u pozadini iza svega vrte snimke Beograda: fasada u raspadu, ulica koje ne vode nikamo, grafita po zidovima, nekih izgubljenih lica. Moćan je to spoj s jasnom porukom, onaj koji iritira tek zagrižene Von Trierove fanove koji ne dozvoljavaju da se dira u njihovo božanstvo.
Sve u svemu moćna predstava, u kojoj briljiraju mlađi srpski glumci. U prvom je planu sjajan Branislav Trifunović, koji glumi sve muške junake Dogvillea i prelazi iz uloge u ulogu glumačkom uvjerljivošću koju ne postižu ni njegovi mnogo stariji i iskusniji kolege. U ulozi Grace Zagreb je vidio Tamaru Aleksić iako tu ulogu ponekad igra i Milica Majstorović, koja je preksinoć igrala sve ostale ženske uloge.
dogvil je srpska glupost koju samo regijon moze progutat