inicijativa

Drugi hrvatski Dan prodavaonica ploča

Foto: \"
Drugi hrvatski Dan prodavaonica ploča
20.04.2012.
u 16:32
Namjera je da male nezavisne prodavaonice ploča i glazbenici svojim kupcima, koji ih unatoč internetu, novoj tehnologiji i recesiji nisu zaboravili, ponude nešto posebno te da svi zajedno proslave užitak u glazbi
Pogledaj originalni članak

Drugi hrvatski Dan prodavaonica ploča održava se u Zagrebu, Rijeci, Osijeku, Splitu, Šibeniku i Zadru u trgovinama Aquarius, Croatia Records, Dallas, Dancing Bear i Orfej. Glasnogovornik dana je Edo Maajka. Manifestacija postaje običaj da se treće subote u travnju velike zvijezde druže s publikom i predstavljaju nova izdanja. 

Na druženje zovu Boris Đurđević iz Colonie, Dalmatino, Damir Urban, General Woo, Henry Radanović, Ivanka Mazurkijević, Kawasaki 3p, Keops, Kinoklub, klape Brodarica, Cambi, Iskon, Sveti Florijan, Kristijan Rahimovski, Luft, Marko Tolja, Nina Badrić, Nina Romić, October Light, Pet tambura, Picksiebner, Postolar Tripper, Sara Renar, Slavonia Band, Šajeta, TBF, Tony Cetinski, Tutti Frutti, udruga Artel, Vesna Matana Matić, DJ-i i drugi glazbenici.

Međunarodna inicijativa Records Store Day krenula je 2008. iz SAD-a. Namjera je da male nezavisne prodavaonice ploča i glazbenici svojim kupcima, koji ih unatoč internetu, novoj tehnologiji i recesiji nisu zaboravili, ponude nešto posebno te da svi zajedno proslave užitak u glazbi. Otkad je priča počela, 19. 4. 2008., nastupom velike Metallice u maloj trgovini Rasputin u San Franciscu, ova se manifestacija proširila svijetom.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.