Kako je najavljeno iz Kinokluba Zagreb, program će dati uvid u aktualne arhive: digitalnu restauraciju nekoliko filmova Super 8 Tatjane Ivančić, restauraciju filmske ostavštine Marije Lassnig, kao i digitalizaciju i dugoročnu digitalnu pohranu djela Renate Bertlmann, među kojima se mogu vidjeti sličnosti unatoč različitom rukopisu.
Kao jedna od najaktivnijih članica Kinokluba Zagreb, Ivančić se krajem šezdesetih počela intenzivnije baviti filmom i postala jedan od prvih autorica hrvatskog amaterskog i eksperimentalnog filma. Filmovi su joj prikazivani na mnogim festivalima, a od 1967. do 1986. snimila ih je više od 70.
"Većina filmova amaterske eksperimentalistkinje Tatjane Ivančić bavi se ljepotom svakodnevice, sitnim detaljima prirodnog svijeta i teksturama biosfere - osobito mora, pokazujući virtuoznost transformacije odlučujućeg trenutka u neprekinuti niz slika", ističe se u najavi, dodajući kako je ona jednako vješto, domišljato, pažljivo i poetično snimala mikrokozmos morskih plaža, gradsku vrevu reflektiranu u staklu izloga kao i prve korake svojih unuka.
"Gledajući filmove Tatjane Ivančić čini nam se da je svijet postojao u punini svojih filmičnih krajolika -- kinematičkom, kinetičkom i kinestetičkom -- samo kako bi mogao biti uhvaćen objektivom njene malene kamere",, napominje se.
Filmove Tatjane Ivančić digitalno su restaurirali Austrijski filmski muzej (Beč) i Light Shop/Digital Magic Studio (Zagreb) tijekom 2019./2020. godine.
Digitalizacija slike i zvuka te digitalna restauracija slike izvedeni su u Austrijskom filmskom muzeju uz korištenje kopija na Super 8mm filmskoj vrpci s magnetskim tonom iz zbirke Kinokluba Zagreb.