Od najnovije predstave Teatra &TD publika ni slučajno ne smije očekivati inačicu popularnog TV showa koji se temelji na imitaciji, ali ni to da se ovdje glumci predstavljaju kao bogomdani talenti za pjevanje. Upravo suprotno, “Born to Please”, najnoviji autorski projekt redatelja Saše Božića (nastao u suradnji s izvođačima), parada je glumačkih vještina. Ono što publika može i mora očekivati jest – zabava, ali ona pametnije vrste.
Pjesme i pjevanje ovdje su “medij” kojim već spomenute glumačke vještine stižu do publike jer upravo je ova predstava prva kojom umjetnička organizacija de facto (čiji su osnivači Saša Božić i Zdravka Ivandija Kirigin) najavljuje višegodišnje istraživanje odnosa izvođača i publike. Ovdje četvero glumaca: Ivana Krizmanić (istinski talentirana pjevačica sjajnog glasa), Nataša Dangubić i Jerko Marčić (koji odlično glume da znaju pjevati) te Marko Jastrevski (koji nikada neće pjevati, ali mu to također nikada neće zasmetati da stvori sjajne uloge) “glume” solo koncerte. Pri tome su patetični, zamišljeni, predani, na pragu samoubojstva (do kojeg neće doći zbog loše financijske situacije u kazalištu), pršte vulkanskom energijom...
Nipošto nisu pjevači čije pjesme pjevaju. Primjerice, Nataša Dangubić pjeva i Terezu, ali ovdje je to u službi emocija koje objašnjava kroz pjesme.
U svemu su nevjerojatno cinični i promišljeni, a njihove izvedbe zapravo navode publiku da razmisli o tome koliko nam tzv. emocija i dubokih misli estradnjaci prodaju na svakom svom koncertu. Redatelj Božić, uz pomoć svoje stalne suradnice Ksenije Zec koja je s izvođačima kreirala scenski pokret, ovdje zapravo istražuje ljudske emocije koje pobuđuje glazba, ali i upozorava koliko je lako upravo tako prodavati publici “lažnjake”. No, kada se i taj kontekst stavi na stranu, ostaju dva sjajna teatarska sata u kojem svaki od glumaca dobije svoj ravnopravni dio kolača – i u potpunosti razradi svoj lik.Velika je prednost ove predstave i činjenica da se oni na sceni zabavljaju jednako urnebesno kao i svi koji sjede u gledalištu, a koji su ovdje mnogo više od pukih promatrača.