Za svjetski poznati MTV ne postoje više nikakva ograničenja, štoviše, može se reći da je srušena i posljednja barijera i da je ovaj glazbeni kanal službeno osvojio cijeli svijet.
Nakon 26 godina emitiranja, MTV je svoju podružnicu otvorio u Dubaiju te tako ušao i na arapsko tržište. Program MTV Arabia namijenjen je zemljama Bliskog istoka, a svojim će sadržajem nastojati konkurirati i boriti se za gledanost s čak 30 sličnih glazbenih kanala koji emitiraju na tom području.
Službeni početak emitiranja obilježen je proslavom u Dubaiju na kojoj su glavne zvijezde bili Ludacris, Akon, libanonski reper Karl Wolf i underground bend Desert Heat iz Emirata. MTV trenutno ima 130 podružnica diljem svijeta, a svjesni su da im na arapskom tržištu neće biti lako.
Konkurencija je jaka, radi se o području bogatom naftom gdje se brojni magnati vole baviti i televizijskim poslom. Većina se programa emitira putem satelita, nekodirano, pa će takvu praksu morati slijediti i, u drugim zemljama uglavnom kodirani, MTV. Drugi je problem ukus publike i činjenica da 95 posto glazbenih kanala iz arapskih zemalja emitira isključivo domaću glazbu. MTV će, stoga, morati ponuditi omjer domaće i strane glazbe čijim sadržajem žele privući mladu i urbanu publiku.
S druge strane, MTV Arabia ima dovoljno prostora za ponuditi nešto drugačiju glazbu od ostalih kanala što mogu smatrati svojom prednošću. Osim glazbe, u programu će se naći i reality show emisije u MTV-jevoj produkciji koje će biti prilagođene tamošnjem tržištu.
Uzmemo li u obzir činjenicu da komercijalne televizije iz Saudijske Arabije i Emirata vrve američkim serijama, MTV ima itekako velike šanse za još jedan veliki uspjeh. Iako, nepobitno je da udio gledanosti ipak neće biti jednak onom u SAD-u i nekim europskim zemljama.
Svi znatiželjnici koji posjeduju satelitske antene mogu vrlo lako provjeriti kako izgleda MTV Arabia, program se emitira na satelitu Badr (bivši Arabsat) te na Nilesatu.