piše Ive Šimat Banov

Ima li Hrvatska još kojega kipara osim Ivana Meštrovića (II.)

Foto: Josip Regović/PIXSELL
Ima li Hrvatska još kojega kipara osim Ivana Meštrovića (II.)
15.03.2024.
u 09:31
Donosimo drugi dio intrigantne studije koja propituje fraze o 'najvećem' i poziva na trijeznost koja bi ukazala na umjetnika, a ne na mesiju

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.