Pomalo je neobično da jedna ispitna predstava zagrebačke Akademije dramske umjetnosti bude pozvana na dva najserioznija hrvatska ljetna festivala. Ali to se desilo osuvremenjenoj verziji Moliereovog „Tartuffa“ koju je režirao Krešo Dolenčić i koju su na svojim jakim glumačkim plećima iznijeli (mahom) studenti pete završne godine glume iz Dolenčićeve klase.
Ne samo da je ta diplomska predstava Dolenčiću donijela nagradu za najbolju režiju na Danima satire Fadila Hadžića, te da je mladi glumački ansambl na istom festivalu dobio posebno priznanje za
zajedničku igru, nego je predstava pozvana na Dubrovačke ljetne igre (što nije bilo teško jer je tu Dolenčić intendant), ali je i pozvana na Splitsko ljeto. Tako su u razmaku od par dana 'oba dva'
festivala pala na neizmjerni studentski glumački šarm i upravo zaraznu energiju. Za izvedbu u Poslijediplomskom središtu u Dubrovniku tražila se karta više. Na predstavu je došla i Milka Podrug Kokotović, ali i svi glumci koji u Dubrovniku pripremaju svoje premijere. I imali su što vidjeti. Mlade glumce koji su već izgrađene glumačke osobnosti, što se posebno odnosi na nevjerojatno direktnu igru Anđele Ramljak u ulozi Dorine, odličnog Dadu Ćosića u ulozi Orgona, kontrolirano sarkastičnog Adriana Pezdirca kao Tartuffea, te na zamamnu Hrvojku Begović u ulozi Elmire.
Naravno, pohvale zaslužuju i Anja Đurinović, Bernard Tomić, Lukrecija Tudor, Mateja Majerle, Silvio Mumelaš i Mia Anočić Valentić, pouzdani partneri u kolektivnoj kazališnoj igri koja je zavela domaću, ali i stranu publiku koja se našla u gledalištu ne znajući da će predstava biti izvedena na hrvatskom jeziku. A ako se netko nakon predstave i zapita zašto se to jedan bogati pater familias tako lako da prevariti stranom varalici, ne vjerujući niti vlastitoj obitelji, neka samo pogleda oko sebe. Pa naše je društvo prepuno opsjenara koji bez problema dolaze na vlast i na pozicije, a da ih nitko ne pita gdje im je pokriće za njihovo napredovanje. A onda se pitamo što je to u našem društvu pošlo po zlu. Sveopća tartufizacija, to je uzrok naše duboke gospodarske, moralne i duhovne krize.
>> Najbolja predstava je Tartuffe, a najbolji redatelj Dalibor Matanić