Kao što kod većinski ženske populacije histeriju izaziva nova dizajnerska kolekcija, tako nova linija iPhonea većinski mušku populaciju stavlja u stanje svijesti u kojem smatraju normalnim spavati na ulici ispred trgovine.
Sve u želji, tvrde marketinški stručnjaci, da ne bi što propustili. Tako ni tiha vojska onih koji se brinu o moralu u društvu ne propušta priliku da pokuša zabraniti koješta, čemu u prilog ide i aktualni slučaj s plakatom zagrebačkog HNK za novu sezonu pretplate na kojem glumica Nina Violić, tvrde, bludniči s muškarcem čije lice zakriva balon.
“Potaknuti brojnim pritužbama uznemirenih građana, ovim putem izražavamo svoj prosvjed zbog neukusne marketinške kampanje HNK u Zagrebu za prodaju pretplata za sezonu 2017./2018. Smatramo da korištenje apela na bludnje radnje u promidžbi ne dolikuje nacionalnoj kazališnoj kući i da institucija s takvom tradicijom koja se financira novcem poreznih obveznika, ne bi trebala privlačiti pretplatnike prostaštvom i jeftinim senzacionalizmom”, stoji u priopćenju udruge Vigilare.
No ne samo da su s pokušajem, ako ga je uopće trebalo biti, zakasnili jer ‘sporni’ je plakat na ulicama od lipnja već od HNK traže njegovo povlačenje baš u trenutku kada kazališna kuća to i čini, ali ne zato što ga smatraju nedoličnim, već ga mijenjaju onim za svoju novu premijeru “Tko pjeva zlo ne misli”. Zahtjev kulturnjaci smatraju smiješnim.
Uz komentare da je u pitanju mlak pokušaj cenzuriranja umjetnosti i logične opaske da ‘za bludničenje’ muškarac stoji predaleko od žene, pišu i pisma Lastanu u kojem se pitaju je li s njima sve u redu jer na plakatu ne vide ništa uvredljivo. Nije uvrijedio,čini se, ni većinu prozvanih poreznih obveznika jer, kako doznajemo, pretplata za novu sezonu odlično se prodaje.
Vrsti ljudi kojima su vrhunac angažirane kulture Frljić i vađenje zastave iz vagine, sve poticano od strane državnog ministarstva kulture, zaista ništa ovakvo ne bi trebalo smetati.